Christopher Ward only (Deel 2)

1 like

Mijn Chrono24-aankoop is gearriveerd hoor, feilloos en wel, nu nog wachten op het staal vanaf de andere kant van de plas.

15 likes

2 likes

Prachtig. Heb je een wristshot (en om welke maat pols)? En ga je de rubberen band gebruiken?

Door een fout op de site was de 39mm sealander Firefly blue nieuw met 20% korting kort beschikbaar. Heb die maar besteld om te kijken of ik deze mijn witte versie gaat vervangen.

8 likes

Congrats!

In welke zin?

Als in dat dit geen sale product was maar gewoon een nieuwe op de C63 pagina. Bij een specifiek keuze van een bandje sprong het bedrag naar -20%.

Het is ondertussen ook weer aangepast naar het normale bedrag. Denk dat een medewerker in het CMS systeem de verkeerde pagina aan het aanpassen was haha.

Ging om deze modellen.

En alleen bij de leren bandjes:

2 likes

Middagwissel.

8 likes

Haha lekker man! Ben benieuwd!

Heerlijke kleur :ok_hand:.

Tijdens de drukte van de sale heeft CW ook nog tijd om een limited aan te kondigen:

C1 Moonglow Limited Edition

Zie trouwens wel dat ze de V1 case van de C1 hebben gebruikt voor deze. Wel bijzondere keuze. Zouden ze nog een stock van de oude cases willen wegwerken?

Ter vergelijking de V2 van de C1:

5 likes

Dus je hebt 'm op groen leer?
En dollars en ponden ook door elkaar?

Ja, die gaat meteen in de bandenbak haha. Heb al een Bader en Consort voor mijn witte sealander. Ga er maar een van de twee houden iig.

1 like

Okay, ben heel benieuwd!

Ah; goed gezien; ik zag wel een verschil in de kast maar had de V1 er niet in herkend :blush:

1 like

Scherp!! V2 wel mooier ook …

2 likes

Bescheiden 17cm polsje. Ik vind de rubberband nu niet heel comfortabel maar ga wel proberen die de kans te geven wat te versoepelen.

Het is mijn eerste ietwat kleinere horloge, alles hiervoor was 40-43 millimeter en ik twijfel of ik ga wennen aan de 38mm van dit horloge, maar het gaat zeker de kans krijgen want de afwerking is keurig voor deze prijs.

6 likes

Keurig!

Ik heb reeds een Dune 38mm (op staal en 18cm pols) en ik was er erg snel aan gewend. Sterker nog, dat beviel zó goed dat ik ook deze (witte) Pro in 38mm heb besteld (en niet 40 of 42). Ik las dat de Pro een ietsje langere L2L heeft dan de Dune, en dus (voor een duiker) mogelijk nog beter zit. Verder heb ik ook wat 40 en 42 duikers dus kan het wel aardig vergelijken.

1 like

Herkenbaar. Ben ook van 41/42 overgestapt naar 37 tot max 40.

In begin raar maar je brein went er snel aan. Nu kan ik niet meer terug haha

1 like

Ik vind de 40 mm perfect op mijn 17cm pols. Ben van mening dat een duiker wel wat presence mag hebben :grin:. Maar 38 mm zou ook prima geweest zijn, denk ik.

5 likes