Verleidelijk…maar ik doe het NIET.
damn it… heb een mailtje van CW gehad dat de bel canto wave terug moet ivm het dus niet goed kunnen aansluiten van de bracelet. Ik vermoed zelf dat het in de bracelet(s) zit aangezien de 2e band nog erger was.
Maar ja, ga het horloge dus weer ‘even’ moeten missen
Maar mij voorzien van een reactie op de mail en/of track and trace… ho maar
Nu precies 1 maand geleden dat ik van mijn wederhelft deze C63 met blauwe wijzerplaat en bruine leren band kreeg. Blijf het een geweldig horloge vinden met goede afwerking en voor mijn pols de juiste maat
Positief verrast met hoeveel gemak CW te bewerken is. Banden wisselen, schakels inkorten, sluiting verstellen. Had wel eea aan filmpjes gezien maar deze eenvoud had ik niet verwacht.
Ook de kwaliteit is bovengemiddeld voor de betaalde prijs met de relatief dunne kast, mooi facet in het glas, opgelegde indices, perfecte pasvorm van de endlinks.
Al een paar dagen om de pols gehad op de hybride rubberen band, nu de week afmaken met deze bracelet. Ook de wat kleinere diameter went inderdaad snel. Ik weet niet of ik ga wennen aan de glossy lunette, maar vooralsnog is dat mijn enige minpuntje. Op naar nog veel meer draagplezier!
Sinds ik hem hier op het forum heb gezien ben ik fan.
Hij moet nog uitkomen… en voor nu heb ik een ander horloge dat hoger op de wishlist staat, maar de onderstaande zal in de toekomst ook in de collectie komen.
leuk om te zien dat het een compleet andere look krijgt met die bader band. Mooi hoor! Ik wacht nog steeds (op DHL met vertraging).
Qua bang-for-buck, afwerking en details, en praktisch gemak is het bizar dat andere merken zoveel (teveel) vragen. Als ze al quick-release op perfect aansluitende stalen banden met micro-adjustment aanbieden.
Qua maat is 38mm is misschien iets te klein voor een duiker om je pols. Dat heb ik ook een beetje met m’n Speedmaster Reduced en dat is toch één van de prettigst dragende horloges die ik heb. Diameter zegt dus niks eigenlijk.
TL;DR: staat je goed
Ik heb geen hele grote polsen dus wat mij betreft blijven de verhoudingen prima. Ik begon met een 43mm Tag Heuer, die staat inmiddels te koop. Toen kwam de Seiko op deze foto met 42mm, toen een Breitling Colt 41, het gaat steeds kleiner en steeds went het weer. Momenteel overweeg ik alleen nog horloges tussen de 41mm (alleen al mits die of korte lug to lug, of een forse lunette hebben) tot en met 38mm. Geen idee waar de hobby me allemaal nog toe gaat brengen, en dat is gelijk het mooie!
Donkerder en donkerder. Nog even en hij is even bruin als het gemiddelde bronzen standbeeld op straat na 30+ jaar regen.
mooie combi
Ik vind dat heel erg mooi voor z’n geld.
Een explorer, voor een ok prijs.
Verdere details
DHL heeft meer informatie nodig van de importeur.
Volgende stap
Een DHL-vertegenwoordiger zal proberen contact op te nemen met de importeur of contact op te nemen met de klantenservice van DHL voor verdere hulp. De klant dient contact op te nemen met de klantenservice van DHL als deze niet door DHL wordt bereikt
Had ik laatst ook. Bel met 088 055 2010 (DHL customs) met je waybill nummer bij de hand
Bedankt voor de tip!
Als ik het goed begrijp, staat CW ook als importeur in het systeem. En dan gaat het mis. Ik was niet de eerste die belde… Ze heeft het pakketje weer een zetje gegeven. Ben benieuwd.
Het komt ook vanzelf wel goed. Volgens mij had ik hetzelfde toen m’n CW terug kwam van service. Niks gedaan en het pakje kwam ook zonder interventie wel weer in beweging