Christopher Ward only (Deel 2)

Vast. Voor mij was het nu het verschil tussen mogelijk nog morgen ontvangen en anders sowieso volgende week pas.

1 like

Dat is zo, je kunt het proces waarschijnlijk wel iets versnellen. Er is natuurlijk niks zo naar als het hele weekend over op een NA te moeten wachten :sweat_smile:

1 like

klopt :wink:

Het gekke is dat mijn horloge er wel doorheen kwam, maar de bracelet die ik de dag erna bestelde niet. Ik had bij het bestellen bij CW nog wel aangegeven dat het 1 pakket mocht zijn, maar kennelijk lezen ze dat niet.

2 likes

Jouw horloge al verzonden? De mijne nog niet :expressionless:

Nee. Heb vandaag een mail gehad dat ze binnen twee dagen denken te kunnen verzenden.

1 like

Bedankt. Dan zal dat voor mij ook wel zo iets zijn, hoef ik ze niet lastig te vallen :grin:

Dispatched :white_check_mark:

Gok op ETA dinsdag of woensdag.

1 like

De mijne nu ook eindelijk :pray:

Hebbes…
(Bracelet volgt maandag pas vrees ik. Ben benieuwd hoe hij daarop staat).

(Onderste was na binnenkomst, daarna pas gelijk gezet).

9 likes

Veel draagplezier!

1 like

Mooi!

Verschilt ie veel van je Venezianico?

1 like

Beiden hun charmes (opgelegde indices van de Nereide is iets mooier) maar ben er toch wel achter dan ik onder de 40mm moet blijven.

1 like

Vind 'm overigens op m’n ‘eigen’ rubberen band beter zitten (en staan) dan op die stugge CW band. Ben heel benieuwd naar de bracelet, zou wel eens mooi(er) kunnen worden.

3 likes

Deze band is mooier dan die met oranje ja

1 like

12 likes

Nieuw bandje van CW voor de Bel Canto. :smile:

23 likes

Zijn opmerkelijk goede banden,heb dezelfde op de trident :+1:t2:

2 likes

Blijft een ongelooflijk spectaculair horloge voor de orijs en de band staat ‘m goed!

2 likes

Vandaag kwam de bracelet binnen. Ik weet niet of dit normaal is, maar het werd inclusief 3 halflinks geleverd. Hoe mooi wil je het passend krijgen?! (En dan ook nog die male endlink en de micro adjustment). Ik ben er blij mee…

9 likes

Nee dat is niet normaal.
Normaal is twee half links, mazzelaar :grin:
Staat mooi👌

1 like