Christopher Ward only (Deel 2)

Mooi zo! En dit bewijst maar weer dat een duiker op staal het mooiste is!

1 like

Ik mag mij hier nu ook melden! Met mijn C63 Valour. Mooi compact met 39mm en lekker dun vanwege quartz. Dan wel een thermogereguleerde variant a +/- 10s/jaar. Heerlijk. Bij daglicht betere foto’s.

De bijbehorende Consort stalen band komt snel in het blauw hier, denk ik. Die ga ik niet gebruiken.

10 likes

Hoe bevalt het aflezen van de wijzerplaat ? Op de foto’s van CW hebben de wijzers een behoorlijke glans (in mijn ogen :slightly_smiling_face: )

1 like

Helemaal prima wat mij betreft. Bij weinig licht steken de wijzers met lichte lume af tegen een donkere achtergrond en met de donkere omranding tegen een lichte achtergrond (subdials). En bij slechts enige lichtinval schittert er wel ergens een gepolijst vlakje. Easypeasy.

1 like

Ben toch wel benieuwd hoe hij daar op staat/draagt…

Prachtig horloge!

Mooie Dune :+1:t2:

1 like

Update van de Dune serie?
Misschien dat die daarom ook nieuw in de sale stonden.

2 likes

Verwacht inderdaad dat het ook om de dune serie zal gaan.

Google is your friend :eyes:

6 likes

#dtv

Is C65 het type kast van het horloge?
(dit omdat dan bracelets uitwisselbaar zijn)

Maar de Sandhurst V2 is al een tijdje uit. Dit is de opvolger van de V1.

Ik verwacht ook een V2 van de Dune eigelijk.

Met shifting sands kunnen ze een misschien een plaat zoals de Oracle special edition bedoelen ofzo.

“V2” is niet per definitie hetzelfde als “Series 2”, en aangezien de website aangeeft “pre-order for March 2025” denk ik dat deze ook niet al een tijdje uit is.

Maar that being said, ik heb geen enkele lijn binnen CW dus als ik ernaast zit, I stand corrected :slightly_smiling_face:

Google is your friend i guess…

Review uit 2022. En pre orders zijn normaal bij CW als er nieuwe voorraad moet komen.

Lol, zit ik er inderdaad naast. Dan wachten we rustig verder af :saluting_face:

Deze aankoopervaring leerde mij ook hoe netjes CW de horloges verpakt en voorziet van alles wat er bij hoort. Papieren, pasje, etc. Heel mooie, strakke en fijne presentatie met een klein, maar ‘luxe’ doosje. Helemaal top wat mij betreft. :ok_hand:t3:

8 likes

Ziet er heel netjes uit Peter!

1 like

Dank, Peter! :ok_hand:t3:

1 like

Toppertje! Lichtcatcher case in zijn volle glorie!

1 like