Held! Meteen berichtje gestuurd
Iemand ervaring met de customer service van CW?
Probeer al dagen te bellen maar kom maar niet door.
âUnfortunately no one is available nowââŠ
Op mail krijg ik keurig antwoord
Even voor forumleden geboren na 2000, bellen deed je vroeger met een telefoon.
On topic: Ik had hetzelfde hoor, toen ook maar gemaildđ
Hier hetzelfde. Prima responstijd en goede service
En tijd aflezen op een horloge
Uiteindelijk toch bij 't keuzemenu gekozen voor âârepairs and serviceââ, enige manier hoe ik iemand kon spreken. Bleek om een foutje aan hun kant te gaan waardoor mijn bestelling niet helemaal lekker binnen was gekomen. Is weer gefixed en zou 'm ergens volgende week ontvangen. Kan gebeuren, canât wait!
Eentje op MP voor 900
Ik ben best geĂŻnteresseerd in een Twelve met blauwe wijzerplaatâŠevt de titanium versie. Is er iemand die er een aanbied? In het âblauweâ gedeelte kan ik er geen vinden die op dit ogenblik aangeboden wordt.
Nordic Blue?
Lagoon Blue?
Mineral Blue?
(Niet glacier blue)
Astral Blue?
Wat er maar aangeboden wordt, ik wist alleen van de licht blauw met stalen band en de donker blauw met titanium.
Ik heb hetzelfde, en 'm meteen eraf gehaald. Ben jij al gewend en wordt de band (en stuk) soepeler? Of is dit gewoon geen goede optie bij 38mm?
Ik heb in de sale gelijk de stalen erbij gekocht en daar zit ie sindsdien op. Kan weinig nuttigs meer zeggen over de rubberen band, in de zomer wellicht kijken naar een alternatief.
ja dito. Op staal valt ie het mooist.
Inmiddels heb ik wel Barton erop gehad (en vergelijkbaar spul in andere kleuren). Dat zit veel beter.
Werkelijk waar bloedmooi horloge, ben alleen bang dat âie een tikkeltje te groot is.
Wat vinden jullie?
Prachtig. Welke maat is dit en welke polsmaat heb je ongeveer?
16.5 cm
40mm
Erg aan het twijfelen om 'm te ruilen voor een 36mm Twelve, alleen deze kleur is zo gaaf en alleen voor de 40mm. Limited Edition 25 stuksâŠ
Inderdaad prachtig! Persoonlijk vind ik het wat te groot voor je pols