Zelfs Oris doet er iets mee. Zover ik weet geen horloge maar wel de tekst ‘gelukkig nieuwjaar’ in het Chinees icm een slang
Yep, vanuit commercieel oogpunt slim en snap ik het. Maar bij sommige merken is de link ver te zoeken of heel erg minimale inzet bij het ontwerp en bij andere is het echt een statement. Los van of je het ontwerp mooi of afschuwelijk vind.
Masr goed, hoop dat CW er wel iets leuke van kan maken als het echt een Jaar van de slang watch wordt. Waar het wel naar uit ziet.
Duidelijk een The Twelve. Ik ben benieuwd naar het definitieve kleurtje.
Het idee is leuk, maar de kleur is voor mijn persoonlijk iets teveel van het goede.
Mooi, er mooi.
Maar dan groen
(En verkeerde topic…)
OMG bedacht tijdens de Kerstborrel lijkt het wel.
Ik begrijp het, maar vind het niet geslaagd
An sich leuk bedacht, maar vind het niet echt perse jaar van de Slang uitstralen. Doet mij meer aan het spel Snake denken op de Nokia’s van weleer.
En inderdaad, wel ergggg groen.
Denk dat een Space Invaders geinspireerde dial erg goed zou werken op de Twelve.
Na een hele tijd YouTube checken nu heel dicht bij het pullen van de trigger voor een CW Twelve 40mm in Arctic White of Glacier Blue, mocht iemand een toevallig in de aanbieding hebben let me know!
Heb zelf niet heel veel zin om het horloge terug te sturen, mocht 'ie niet helemaal klikken voor mij.
Deze stond meermaals te koop ik het blauw. Een gezochtje kan helpen.
Zelf vond ik 'm een beetje flets en door unicolor dial iets groter dragen dan de Ti versie.
vs.
Hmm… Ik snap je!
Helaas spreken de kleuren van de Ti mij wat minder aan, het liefste had ik de Twelve in het staal gezien in 38mm, dat zou top zijn. (In de ‘‘normale’’ kleuren, niet de Ice Creams)
Op zich draagt 40mm prima op 17,5cm pols. Het is wel zo dat je veel dial hebt bij de CW12.
Dan gaat mijn 16.5 wel krap worden ben ik bang…
Persoonlijk zou ik een neutrale 38mm afwachten.