Christopher Ward only (Deel 2)

Bedankt voor het delen! Brons toch wel gaaf :wink:

Ik vind de groene zeer geslaagd

6 likes

Waar blijven de sale NA’s?

Ja ik ook

2 likes

Die van mij is al een tijd geleden geland hoor!

4 likes

Vanmorgen pas door de douane gekomen. Dan zal het nu geen week meer duren…

1 like

Mooie config :ok_hand:

1 like

Toch nog even wat aandacht voor de OG Dune. Die voelt zich onzeker door alle aandacht voor de nieuwe serie.

7 likes

Hahaha, ik was echt best geïnteresseerd in deze Dune, maar nu je dit hebt gezegd…

Vind ik ook erg jammer, die Trident vind ik erg verfijnd. Zou niet weten wat je daar lelijk aan moet vinden. De secondenwijzer zonder “counterbalans” vind ik vooral goedkoper ogen (en dat is ie waarschijnlijk ook).

Desalniettemin een erg leuk horloge, was al gecharmeerd van de oorspronkelijke Dune maar deze voegt wat sjeu toe.

Hoe gaat dat tegenwoordig met bestellen bij CW? Zijn belasting en import nog steeds inbegrepen, en is het nog steeds slim om m in GBP te bestellen?

11 likes

Yep. Alles is all-in en beter om in GBP te betalen.

@JanDoedel Super mooi! Zit er nu meer patina op bij een NN model?

2 likes

Ik vermoed wel een klein beetje patina ja

Toch maar een citroensapbadje gegeven.

Gelijk een stuk lichter van kleur.

Edit.

Single pass nato later ook nog maar eens installeren. Al valt de rubber band me ontzettend mee, beter dan verwacht!

7 likes

Collab met seconde

2 likes

Snake?
Aan de de kleur, pixels en font te zien. Typisch Nokia 3210, 3310 etc.

1 like

Gerucht gaat Chinees Nieuwjaar morgen. Jaar van de slang :snake:

2 likes

Apart, wat hebben zij daarmee dan?

Goede vraag… Maar daar is het ook een gerucht voor denk ik…
Sneak peaks in combinatie met het gebruikte lettertype lijken veel meer snake achtig ja

1 like

Niets, net zoals alle andere horloge merken die een limited edition Chinese New Year horloge uitbrengen.

Puur cashen op mensen die een horloge van hun dier willen hebben. Dus als je een veelvoud van 12 wordt dit jaar dan het het jouw jaar.

Ben benieuwd of het inderdaad iets is voor de jaar van de slang en of ze iets leuks ervan gemaakt hebben.

Sommige merken die ik online gezien heb die met een horloge voor de jaar van de slang komen slaan echt nergens op.

Gewoon rood in het horloge verwerkt zonder iets van een slang. Echt tenenkrommend in my humble opion.

Maar goed het we gaan het zien.

1 like