Andere bracelet zo te zien.
ah, inderdaad, niet gezien. Ik klikte gewoon op de link in de mail en was 'm niet via de site aangevlogen.
Ik heb beide horloges, totaal verschillende doelgroep. Beide zijn overigens erg mooi en prima afgewerkt. maar de Twelve is wel veel sportiever en de Dune gaat toch wat meer onder de radar.
Ben geen groot fan van de pastel kleur wijzerplaat in combinatie met een blauwe GMT wijzer, te weinig contrast… te lief… geen idee.
Nee nog geen reactie maar zag in de eerste mail dat het tot 3 maanden zou duren…
Wil hem graag weer terug zien :). Tof bandje btw!
Dat bespoke gedeelte: Misschien een keer leuk voor een jaarlijks HF horloge? Wie gaat daarover?
Een 38mm Twelve bespoke zou episch zijn
Degene die zich geroepen voelt.
Wel ff het gestelde budget voor een HFLE oprekken
een bespoke in de juiste setting zou ik zeker willen overwegen. Denk dat het vooral lastig zal zijn om er genoeg te vinden die mee willen doen. Een 12 of dune zijn bijvoorbeeld mooie horloges maar vooralsnog niet mijn ding. Een toffe special edition van een ander model met iets van oranje erin daarentegen…
Van de Sealander kan je ook iets bijzonders maken.
Voorbeeld van andere lopende bespokes:
Sealander:
Dune:
Damn, de releases blijven maar komen. Nieuwe Saphire C60:
Lijk ook weer een iets andere bezel config te zijn dan de 300 pro? Zie dat het een variant is op de Aquitaine
Zag 'm ook net, fantastisch, perfecte see thru graad. Helaas enkel in 42mm
Was ook net de mail aan het bekijken, ik vind deze echt
Eindelijk begint het lekkere weer gelijk de stalen band vervangen voor de Tide strap
Oeh , die rubber strap zou ik ook wel op mijn C60Blue willen
Dat zou 'm heel goed staan. Gewoon te bestellen toch? (neem ik aan)