Ja inderdaad mooi dan ga ik die binnenkort eens bestellen.
Zit net een review te kijken maar die schroeven zijn wel echt mega lelijk gepositioneerd zeg.
Dit trekt mijn OCD dus echt nooit!
De Christopher Ward x Watchgecko Aquitaine weer eens om de pols op een NATO. Ik blijf blij worden van de frisse kleuren.
Mooi zeg! Die had ik nog niet gezien.
Thanks!
Was een limited edition uit 2022 van vijftig stuks.
Ze hebben weer wat hoor…
When creating a watch that marks Everton’s departure from Goodison Park, Nil Satis Nisi Optimum – nothing but the best is good enough. The Goodison isn’t just a powerful timing device but one which carries both memories of the ground and its materials – in the shape of a backplate crafted from a melted-down Goodison turnstile.
Saying farewell has never looked so beautiful.
Hoho , mooiste club van Liverpool he
Ik ben er geweest op Goodison Park dus vind het wel een gaaf idee ( Everton gaat volgend jaar naar een nieuw stadion )
Helaas ben ik niet kapot van het horloge zelf
Tja, daar zitten bij alle eta 2824 derivaten de wijzerplaatpootjes, dus heel veel keuze hebben ze niet. Anders moeten ze speciaal voor de saphire modellen de uurwerken gaan modificeren.
Het is meer dat er nu 2 i.p.v. 4 zijn en dat de twee dan ook niet symmetrisch zijn geplaatst. Dan liever 4 zoals de vorige versie in mijn optiek.
Ah, dat verschil had ik gemist. Nu ik nog eens beter kijk denk ik dat de schroeven helemaal niet in het uurwerk zitten maar net erbuiten; dan ben je dus redelijk vrij waar je ze neerzet (behalve op de plek waar de stift zit).
Als de schroeven niet juist geplaatst zijn of rubbertje die er tussen zit uitdroogt dan gaat de plaat kapot.
Have been there
En hij is weer terug!! Nieuwe kast. Nieuwe band.
Alleen zijn ze ‘vergeten’ om de band op maat te maken. Ongetwijfeld zelf te doen maar irritant is dat wel…
Nu straks op het gemak ff aanpassen en checken of nu wel alles goed werkt.
eindelijk gelukt!! proficiat dude!
Eindelijk!
Veel plezier alvast.