Christopher Ward only (Deel 2)

Ja heel blij mee. Band gaat er nu goed uit/in en het aanpassen van de grote was ook zo gepiept. Draag hem weer met plezier!
Zal komende week de andere banden eens proberen en foto’s maken.
Wim, heb jij toevallig ook een rubberen band?

1 like

Ik heb een blauwe CW Hybrid Rubber in 20mm, voor mijn kleinere duikers. Draagt heel aangenaam. Maar dus niet in 22mm.

1 like

Ja heb ook een 20 mm rubber van cw voor de witte maar nog geen blauwe (of iets wat bij dit model paar) dus ben ff op zoek naar inspiratie :slight_smile:

Misschien… ik heb de 20mm bandjes erop gelegd

Poll? :yum:

• Yay
  • Nay
0 stemmers
2 likes

Voor de zekerheid hier ook nog mijn vraag. Ik ben op zoek naar de C63 Sealander Bader bracelet voor de 39mm kast. Die past op mijn Valour. Mocht iemand de metalen band niet dragen en evt kwijt willen, laat het mij dan weten. Anders is het wachten op de sale en hopen dat hij daar bij zit.

Dank!

5 likes

Ondertussen op het CW forum:

1 like

Ergens klopt hij niet voor mij.
Is het de 12 die mist ?
Het bovenste deel tussen 9 en 3 oogt wat drukker t.o.v. het onderste deel ?

Ik kan de vinger er niet op leggen.

1 like

Het is een reboot van de onderstaande versie die er ook niet door is gekomen door beperkte interesse. Het is een bespoke project waar je jezelf op in kan schrijven.

Denk zelf dat hier ook beperkte interesse voor is.

Ben er zelf ook geen fan van. Denk ook dat een zwart matte dail ook beter zou passen dan een sunburst.

Sampel sale

2 likes

Inclusief de nieuwe Dunes, interesting!
Nu het kleurtje nog bedenken…

2 likes

Niet lang wachten, want er staan nu nog maar 9 horloges te koop (dat is in een half uur tijd meer dan gehalveerd…)

1 like

2 likes

Nog 1 staat erin, je moest inderdaad niet twijfelen.
Langs de andere kant de verleiding is bij deze snel weg :sweat_smile:

Ben wel heel benieuwd naar de staat van deze horloges. Het lijken ook de restjes van de sample sale die fysiek gehouden is bij CW HQ een paar dagen terug. 40% op een gloednieuw model van een paar weken oud zal niet hetzelfde zijn als nearly new lijkt me.

We gaan het zien, ik heb die groene C63 Sealander besteld…:see_no_evil:

3 likes

Retour policy is ook 14 dagen zag ik. In de bestel bevestiging staat nog wel 60|60 las ik op Reddit.
Anderzijds voor 40% en je zelf niet meer bang hoeft te zijn om een 1e krasje te maken is ook wel fijn :smile:

1 like

Ja precies, als het niet naar wens is kan hij altijd nog terug.

vannacht om 1 uur de nieuwe dune in het groen besteld ben heel benieuwd 8)

2 likes

tot op heden vind ik ze redelijk bulletproof als ik ze zelf draag, dus ik vertrouw het wel

er zijn er weer een paar bijgekomen, incl de C63 Valour met bracelet