Christopher Ward only (Deel 2)

Even heel stom maar kan je in principe ieder bandje wat je hebt op een horloge zetten? Als het de zelfde maat is.

1 like

Bij stalen banden specifiek voor een model past het niet snel op een andere kast.
Leer rubber Nato etc wel. Als het rechte band einden heeft past het, ook staal met rechte band einden.( met dezelfde bandmaat )

Order gecanceld. Zonder enige vorm van communicatie :thinking:. Voor mij de 1e en laatste keer CW op deze manier.

In principe wel zolang het geen stalen band met kromme end link is…

Recht zal in de meeste gevallen gaan.

En met veruit de meeste rubber/stoffen/lederen banden ook. Maar sommige kunnen een beetje vreten in de kast. Of de kast in het bandje, omdat de gaatjes van de aanzet te dicht op de kast zitten, of het bandje bovenaan te dik is.

Daar moet je goed mee uitkijken vooral bij gold plated dingen, omdat goud heel zacht is en zo’n dun laagje zo weg is.

Hoop dat dit duidelijk is.

1 like

Had je een horloge besteld uit de sale serie? die gaan soms zo snel dat de winkelwagen update van de ene sale nog niet correct verwerkt is als jij definitief alles in je mandje hebt afgerekend. Dan verkopen ze 1 horloge per ongeluk 2x en dan moeten ze naar de time-stamp kijken. Dat ze hier geen tekst en uitleg over geven is wel erg slordig.

Een oudere C5 Malvern vandaag:

6 likes

Lees wel dat als je een mail stuurt je een 20% voucher krijgt. Is ook wel ok dacht ik.

En als jij hem niet gaat gebruiken mag je hem wel naar me pmen :grimacing::sweat_smile:

Dat is best een nette oplossing.

11 likes

12 likes

Zojuist mijn nieuwe aanwinst mogen ontvangen, tevens de eerste CW in de collectie. Love it!

13 likes

5 likes

In het kader van een rubberen band voor mijn wave bel canto zocht ik hier laatst al inspiratie. Daarna bedacht ik; ik zoek even op horlogemarkt of er iets te koop is… En warempel een cw blauwe rubberen band in de juiste maat.
Na een snelle transactie een mi mooi alternatief voor leer en staal ontvangen. Nu dus 4 cw banden en kan ik mooi wisselen. Ik kan er weer even mee vooruit :slight_smile:

Een snelle foto shoot;

12 likes

3 likes

Inderdaad! Top :ok_hand:
Als de metalen band een eenvoudig mechanisme heeft zodat ik geen Bergeon tool nodig heb, dan ben ik ook geneigd om dat meer te doen.

Wij zijn zo blij met al dat (zon)licht

5 likes

7 likes

8 likes

De titanium band heeft ook quick release dus die zit er net zo snel op als de andere banden.

Meteen een vraag aan jou; als je hem een dag om hebt gehad, hoe vol is dan de power reserve? Maw hoe lang voor hij stil valt?

1 like

Goeie vraag. Maar nooit op gelet.
Ik merk dat hij is stilgevallen net voor 3:00.
Als ik rond 1:00 in bed zou gelegen hebben (en dat kan best), dan betekent dat dus exact 38 uur. Dat is volgens spec.