Christopher Ward only (Deel 2)

thx. en hoe lang had je hem om?
ik had hem dus een goede dag om, naast bed en volgende ochtend alweer stilgevallen… ik ga het ff testen/ in de gaten houden

Het hangt heel erg van de activiteiten af die je die dag hebt ondernomen. Ik heb dit ooit eens getest met een Sellita en een kantoordag vergeleken met actieve dag, was een behoorlijk verschil (factor 3).

Ah thx goed om te weten :slight_smile:
Ik kijk of ik deze week ff 2 horloge kan dragen om het verschil te zien

9 likes

1 dag. Maar ik wind mijn horloges 's morgens redelijk goed op. Typisch een 20-tal keer, dat is meer dan half-vol schat ik.

Op een stukje suede deze zonnige dag.

4 likes

Niemand geprobeerd de Celestial Moonphase te bemachtigen? :grin:

2 likes

Nee, gelukkig niet

1 like

:laughing: :laughing:
Ik loop er ook niet meteen warm voor.

1 like

Hoe laat is het??

2 likes

10 over 10 uiteraard :innocent:
Ik neem aan dat de roze vogels de wijzers zijn, dus dat lijkt inderdaad op 10 over 10 :wink:

Snap ik natuurlijk, maar ik heb een hekel aan horloges waarbij je moet puzzelen om de tijd te achterhalen. Ik wil in een oogopslag kunnen zien hoe laat het is.

1 like

Ja eens, het is meer een stukje kunst dan een horloge.

1 like

En kunst is heel erg persoonlijk :wink:

1 like

Ik dacht dat het een thema van Kuifje was toen ik de foto eerste keer zag.
Ieder zijn ding, maar deze staat zeker niet op mijn lijst.

1 like

Mijn eerste Christopher Ward, ik ben heel blij met de kwaliteit van de afwerking!

22 likes

Hoe zie je dat het een CW is? Of draag je hem onderstevoren?

Aan de voorkant staat geen merknaam of logo, op de rotor achteraan staat wel “Christopher Ward”.

Verder kun je aan het horloge zelf wel zien dat het een “Twelve X” is, maar dan in het blauw en staal ipv zwart en titanium.

1 like

Op, stupid me, is het een Twelve? Daar heb ik een ander beeld bij. Wel leuk dat ze die ook in skeleton versies maken!

Edit, de achterkant mag er ook zijn

4 likes

Ik heb met die sample sale op 25 maart eentje gekocht (en een mailbevestiging) maar nog geen beweging van verzenden waargenomen. Een mail helpt niet. Is is dit normaal bij hen (en had ik de eerste keren gewoon mazzel)? Zijn er anderen die toen iets gekocht hebben en ook wachten?