Christopher Ward only (Deel 2)

Wat staat er in je account bij de status van de aankoop dan?

Meestal reageren ze vrij snel op vragen die je via het contactformulier stelt. Anders kan je altijd bellen nog.

1 like

Date Ordered: 25/03/2025
Order Status: Pre-Order
Shipped to: M

Bij de vorigen staat Despatched bij orderstatus

Ain’t no waaaaay

Ziet er dik uit!

1 like

10 likes

Onze vrienden uit de US hadden altijd mazzel met de prijzen bij CW. Net even voor de gein een US order berekend en we hoeven niet meer jaloers te zijn haha. Dit gaat CW wel merken denk ik.

2 likes

ja zag het elders ook voorbij komen… die tarieven gaan de amerikanen echt wel pijn doen. Helaas zijn deze horloges niet voor de ‘gewone’ amerikaan maar dat is weer een andere discussie voor een ander forum :wink:

1 like

Die is hier terug te vinden :
www.averageamericanwholovescwwatchesandcantbuythemanymore.com
:wink:

Vandaag weer CW tijd :heart_eyes:

7 likes

Met dank aan forumlid cooldjez van wie ik deze beauty kon overnemen :heart_eyes:

Goedemorgen allemaal, fijne donderdag

7 likes

Ik heb dit bespoke project gestart voor de C63 Adventure. We zijn bijna zover om de reservering te sluiten en verder te gaan met de orderbevestiging by Christopher Ward. Maar er is nog even tijd om te reserveren.

Ik kan geen link delen maar je kan het vinden via de CW Aficionados Facebook group, CW forum of watchaficionados punt net

1 like

En jij bent?

Frank W, oprichter en admin van de CW Aficionados groep op Facebook.

1 like

C63 36mm GMT

8 likes

Vandaag is het gelukt (na 3 keer bellen, 1x inspreken en 2x mailen) om ze aan de telefoon te krijgen toen ik ze zelf weer belde. Out of stock (die ene sample sale dus)… sorry sir, we have been busy. Ik krijg mijn geld terug, dat wel maar moest daar wel zelf voor bellen. Heel jammer deze dooie mus na drie weken wachten.

1 like

Oef balen! Die sale is redelijk chaotisch verlopen als ik het zo lees. Volgens mij heb je wel recht op een 20% voucher nu.

1 like

Het was 20% of geld terug (of ik heb het niet goed verstaan/begrepen) maar ik heb iig refund gekozen.

Fijn weekend allen!

8 likes

Zalige Pasen allen, met de Bel Canto aan zee :blush:

13 likes

Logistiek loopt het daar niet echt lekker heb ik het idee. WIl ik bestellen, zo’n beetje alles wat ik aanklik staat op pre-order. De C65 Elite, de gewone C65, De Twelve in blauw en lichtblauw 40mm…ik zie er maar van af, helemaal geen vertrouwen meer in CW. Merken genoeg die mijn geld willen.