Mijn ervaring met de logistiek is daarentegen prima al heb ik meer dan een jaar moeten wachten…
Het is een groeiend merk met de nodige uitdagingen die daarbij horen. Ik vind het juist goed dat ze zeggen pre order ipv bestellen maar en dan paar weken moeten wachten. Nu weet je precies waar je aan toe bent.
Anyway, vond je toon wat negatief en moest ik ff op reageren. Het is een erg mooi (IMHO) merk, relatief betaalbaar en een eigen smoel. Dat vind ik de moeite waard om op te wachten als ik echt iets wil.
Dat doe ik voor geen 1 horloge…
Tja dat was grotendeels vooraf bekend. Een one of kind Bel canto vond ik de moeite waard. Vind je dat niet dan zijn er andere merken/types die sneller kunnen leveren
Wie wilt deze bestellen?
Review van de nieuwe CW C12 Loco.
Ik vind hem leuk, intrigerend, boeiend… kortom, ik ben verkocht.
Maar misschien niet in azuurblauw.
Ze gaan ervoor! Ik zie niet hoe je van horloges kan houden en dat niet leuk kan vinden…
Ze bestaan. Not my cup of tea.
Je hoeft ze niet mooi te vinden, maar het feit dat zo’n merk dit doet is toch leuk?
Dat ze zoiets doen is leuk, horloge vind ik niet leuk, als je dat bedoelt.
Een technisch hoogstandje, vind ik toch wel.
Dat ze de complexiteit op een zodanige elegante manier tonen, vind ik bewonderenswaardig.
Als techneut kan ik dat enorm waarderen: “It is reasonable to think that everything is either simple or complex without any in-between but what about the subtle complexities in simplicity or the simplicities in complexity, there’s such beauty when that happens.”
Japanners zullen daar ongetwijfeld een heel mooi woord voor hebben.
CW noemt dat Loco.
Tevens doen ze het voor een betaalbare prijs.
Nog steeds niet echt goedkoop, maar we zitten onder de prijs van gerenommeerde merken die driehanders aanbieden voor dat geld.
Exact. De oplossing die het eenvoudigst lijkt is vaak het langst over gedacht.
Hij is nu te koop
Best wel tof maar met een stalen band en ingevoerd in NL zit je evengoed op 6.500€.
Iets zegt mij dat jij dit schaart in de categorie Czapek?
CW levert D.D.P. ofwel Delivered Duty Paid. Er komen dus geen invoerkosten bij.
Owja? Ik wist niet eens dat dat bestond uit het mooie Groot Brittannië.
Afrekenen in ponden en dan kom je zelfs op 4.683 euro uit.
Ik kan dit bevestigen.
Dat zullen die rakkers zeker verwerkt hebben in de prijzen van de nieuwe modellen(daarom schieten die nu ook als paddestoelen uit de grond)