Als test de Bel Canto cielo op een goedkoop Chinees CTS rubber strap gezet. Om te zien of de (zomer) combi een duurder bandje waard is. Ziet er fris uit maar origineel lichtblauw bandje blijft mooier. Zit te denken om een witte sailcloth the proberen. Net wat meer reliëf en shine maar toch nog ingetogen.
Super mooi dat effect zo in de zon.
En zoooo lastig om vast te leggen… Zie nu ook dat hij minder schoon was dan gedacht En minder scherp
Toen @fedaia zijn C63 Valour te koop aanbood hoefde ik niet lang te twijfelen; deze paste nog prima bij de CW verzameling.
Gelukkig had ik zelf nog wel een ‘bader’ bracelet over omdat ik de zwarte duiker op een MN strap draag. Zo is de doos mooi gevuld met het diverse aanbod van CW.
Ik ben een blij ei!
wow, vet mazzel dat die bracelet past, bij mij is werkelijk niets uitwisselbaar!
Staat mooi op die band, Dirk!!!
Hij past, maar de aansluiting is niet 100%. De lugs van de band zijn ~ 1mm ofzo langer… maar goed genoeg voor mij!
Dat hij op de kast aansluit is fijn.
Gefeliciteerd met de NA. Indrukwekkende CW collectie
Ik ben wel benieuwd eigenlijk of zoiets, ik noem het maar even PRX model, nu juist groter dan wel kleiner draagt dan de opgegeven 40mm. Heeft iemand daar ervaring mee?
Hij draagt prima vanaf 17cm pols en groter, daaronder zou ik een kleinere variant pakken. vanaf 15,5cm de 38mm daaronder echt wel de 36.