Ik heb zowel de 39mm gehad en nu de 36mm als daily. Top horloge, iets meer dressy inderdaad maar kan altijd. Ik heb 17,5cm pols
Goed om te horen dat dit kan!
Ik denk dat de knoop ont-ward is.
Bij mij gaat die vooral voor speciale gelegenheden bovengehaald worden, wanneer het net iets fijner mag.
Ik zit te twijfelen over deze stoere knaap.
Daar had ik ook al naar zitten loeren…
Met deze kleur wijzerplaat nog iets chiquer inderdaad. Mooie uitvoering!
Band is tegenwoordig trouwens helemaal top. Op de 39mm had ik nog geen micro afstelling, nu met de 36mm wel heel fijn.
De knoop doorgehakt.
Incoming… 🩷
Mooie strap. Welk merk is dit?
Een heel goedkoop bandje van een Chinese webwinkel
Dat heb ik dus ook met al mijn CW’s. Heb dan altijd het gevoel of alleen maar een premium voor de heritage aan het betalen ben voor de overige merken
En als je dan weer een topic leest over gezanik bij de swatch groep inzake garantie na 2 jaar denk ik al helemaal wat een bang for buck bij CW.
Trouwens nog steeds sale bij CW met steeds nieuwe modellen voor wat extra bang for buck:
DHL is vandaag lang geweest met mijn NA
Presenting de C60 Reef Tuba Orange 41mm met verschillende bandjes. Sorry voor het spammen met foto’s. Hij is echt fantastisch, dit wordt mijn zomer knaller.
Op staal
Op oranje
Op wit
Op de compressor band
Samen met de C63 Sealander GMT 39mm
Zo, en nu even de band op maat maken.
Heel cool op wit en blauw! Staal altijd goed natuurlijk.
Toppertje!
Lijkt me een erg mooi zomers horloge, veel draagplezier ermee!
Het tofst op de oranje band. Maar de rest ook lekker
Veel plezier met de aanwinst
Bedankt allemaal Genieten gaat zeker wel lukken
Staal is altijd mijn default keuze en die combi is het meest ingetogen.
Op Oranje is het natuurlijk de perfecte Koningsdag horloge en andere Oranje gerelateerde evenementen.
Op Wit knalt de oranje kast gewoon erg lekker.
En de blauw/oranje band van de Compressor pakt goed uit. Die vind ik echt summertime fun uitstralen. Beter dan de standaard blauwe die je kan kiezen.
Fotos en filmpjes please als je hem in bezit hebt! Ik ben er ook al heel lang over aan het twijfelen
Zal ik doen
Zou maandag binnen komen, maar ben nog een weekje weg. Levering 1 week uitgesteld dus.