Welke polsmaat heb jij (of degene op deze foto)?
17,5 cm, was aan het twijfelen tussen 38 mm en 40 mm. Maar ik vind dit formaat mooi staan persoonlijk.
Inmiddels een paar dagen om de pols, en begin er steeds meer aan te wennen. De Lavendel-dial is lastig vast te leggen, kleurt tussen diep paars en zilver in de zon. Maar, wel een fijne zomer-beater denk ik. Al moet ik eerlijk bekennen dat de PRX wel een beetje de hype heeft verpest in mijn ogen. Wil overigens niet zeggen dat ik er niet blij mee ben, want de afwerking van de CW, de band, de fijnverstelling en de wijzerplaat zijn prachtig.
Wat/hoe bedoel je? Ik vat 'm (echt) niet.
Super gave CW trouwens! Hoe draagt ie?
Nou, de PRX met de integrated bracelet verpest het design een klein beetje voor mij. Iedereen en iedereens moeder lijkt zo’n ding te hebben. Gelukkig is de CW net even anders, dus die springt er wat uit.
Ik vind de 36mm perfect qua draagcomfort. Band krast tot dusver bijna niet, zit goed in elkaar, en zeker met de sale (helaas nu afgelopen) was 't een koopje voor wat je krijgt. Aanrader dus, zeker!
Ah zo, en dan met name de quartz dan zeker. Maar zij waren natuurlijk wel een stukje eerder hè. Bovendien hebben ze allemaal een datum voor zover ik weet en wordt door hen ‘jouw’ kleur (en maat) niet gemaakt meen ik (wel die lichtblauwe/mint).