Christopher Ward only (Deel 2)

Vanuit Azie kennen we het al, maar heb zelf nooit vanuit UK besteld vandaar mijn vraag hierover.

1 like

Goedemorgen allemaal

7 likes

Invoerrechten op een horloge zijn maximaal € 0,80 per horloge dus sowieso verwaarloosbaar, tenzij je een container vol koopt.

matching pair!

1 like

Die Aquataine’s en 36mm twelve’s worden ook gedumpt zeg. Dit is geen nearly new maar gewoon een nieuw exemplaar. Worden nu gedumpt voor -40%. Dat is wel een beetje naai van CW als je maand eerder de volle mep betaald hebt. De sale devalueert het merk soms wel een beetje.

Heb dit zelf ook gehad bij de Dune versie 1 waar ik 4 maanden voor de sale list voor had betaald en toen voor -40% werden gedumpt voor versie 2.

Was de eerste keer dat ik voor een CW list had betaald en meteen de laatste.

Tijdje terug zei de CEO in een interview dat ze van die coupons afgestapt zijn omdat ze het merk wilde verstevigen, maar de twee jaarlijkse sale doet ook iets met het merk op deze manier.

4 likes

De verleiding was groot gisteren, maar momenteel andere prioriteiten.
pff lastig :grimacing:

Al die enthousiaste youtubers zijn niet gratis .

En zeker niet voor niks zooooo €nthou$iast .

Tweede keer dit geintje met CW:

Thank you for your order. Unfortunately, due to the speed of the sale your order was not able to be fulfilled. I understand that this is disappointing and we’re truly sorry for the frustration caused

Voor mij is de lol er wel een beetje af zo :grimacing:

Pff, wat een bummer. Kunnen ze niet even eerder detecteren dat er een te veel verkocht is? :thinking:

Ondanks de fijne tips hier op het forum ook geen kunnen “scoren”. Toen ik er zo goed als klaar voor was, was de C63 GMT al weg…

Ja frappante is dat in de bevestigingsmail wel 'in stock ’ staat. Heel bijzonder

1 like

Ik heb dit een keer gehad nadat ik zelf maar eens ging bellen na 2 weken. Sorry sir…
Het is wel de manier om een 20% kortingsbon te krijgen.

welke is het?

Idd! Zou wel nog een 20% bon incasseren! En als je die niet zelf gaat gebruiken neem ik hem wel van je over :innocent:

Dan ga ik dat ook ff doen! Heb mn twelve echt anderhalve week geleden gekocht, voelt nu krom om hem met 30% korting te zien liggen

Overigens heb ik hem in ponden gekocht, dit scheelde ongeveer 100eur op de totaalprijs ivm wisselkoers, wel wat gedoe met douane maar na contact zouden zij alle eventuele meerkosten overnemen (gedoe als in meer papieren overleggen)

En anders retourneer je degene die je nu hebt en koop je er een in de sale. Retourbeleid van CW staat dit gewoon toe.

1 like

Als je hem al gedragen hebt nemen ze wel een bepaald bedrag in rekening, afhankelijk van de gebruiksporen.

Zojuist binnengekregen, the twelve 38mm.
Werd “as new” verkocht met 20% korting, als ze hadden gezegd “new”, zou ik het ook geloven :sweat_smile:.

17 likes

Dat was bij mijn exemplaar afgelopen jaar ook het geval. Grondig bekeken, een veegje gevonden op 1 schakel maar dat bleek gewoon wat vuil te zijn :man_shrugging:

1 like

Gewoon een kopen die je niet meer kwijt wilt

Op chrono staat nu een MKII. Zelfs voor die prijs doe ik 'm niet weg :joy:

3 likes