Cool. Hoe bevalt ie? Ik heb er een in de tweede drop gekocht, levering hopelijk eind November.
Een CW met een WC slot
Cool!
Hij is heerlijk, ik ben grote fan. Je kunt blijven kijken naar die dial.
Door zijn platte kastvorm en geïntegreerde banden ligt hij goed op mijn pols. Ik vermoed dat dat ook het succes van de Twelve beïnvloedt. En 144 uur is niet niks, het verbaast me telkens dat hij na een paar dagen nog steeds loopt.
Top! Welke kleur heb jij?
Ik twijfel om nog een kleurig bandje erbij te kopen.
Momenteel niet mogelijk om straps apart te bestellen, maar ik ga nakijken of dat alsnog kan.
Je doet me weer twijfelen om toch maar niet de bader bracelet aan te schaffen ipv op rubber te dragen. Ziet er knap uit zo
Dat was een lastige keuze. Ik zat te dubben over blauw, of misschien zelfs oranje, om er echt een statement piece van te maken. Maar uiteindelijk toch gegaan voor zwart zodat hij breder inzetbaar is.
Dat was ook mijn gedachtenproces.
Momenteel denk ik eraan om een kleurig bandje erbij te kopen. Maar ben er nog niet uit…
Oranje,100%
Ik zou voor wit gaan. Maar ik merk dat Nederlanders vaak naar oranje neigen
Smoelt gewoon mooi
Klopt. Oranje zwart is zeker ook mooi. Maar op de arm met de tattoos is wit beter naar mijn mening.
De blauwe is alleszins de minste
Koop ze gewoon allebei en je hebt meerdere looks voor je horloge!
Bedankt om mee te denken!
Voor alle duidelijkheid, dat is niet mijn arm hoor.
Op een goed gebronsde pols zou wit wel eens de best optie kunnen zijn. Maar dus niet op mijn pols vrees ik.
Om dus wat kleur te geven, neig ik inderdaad naar oranje. Ik heb minder goede ervaringen met een witte band.
Daar kunnen we het eens over zijn.
Ook een optie. Maar ik heb al een metalen en een zwarte band.
ik zie deze, helaas, erg weinig. Draag je hem vaak?
Ik heb een vrij grote rotatie dus ik wissel elke paar dagen wel af, maar deze is toch wel 1 van de favorieten