Gefeliciteerd met het horloge! Ik zou de vraag voor de zekerheid even stellen aan CW zelf, via mail meestal binnen een werkdag reactie. Wachten op de beroemde sale en nearly new kopen (als je het geluk hebt dattie erbij zit)
Aftermarket staal heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
Ik vind de Twelve 660 ook maar een slappe verschijning die zeer overpriced is als je de specs vergelijkt met een Twelve, of eender welk horloge in hun lijn. Je betaalt hem duurder maar op zo goed als alle vlakken is het een afgezwakte versie van het origineel? En mensen vinden hem dan nog eens fantastisch ook? Het is niet een hun meest dunne horloge. Ik begrijp het niet meer…
Ik snap hem ook niet, maar als veel mensen hem fantastisch vinden is er blijkbaar een doelgroep. En als die hem vervolgens ook kopen hebben ze het goed gedaan
Maar ik houd het voorlopig wel bij m’n Elite. Vandaag ook weer om de pols
Het is toch echt een significant dunner horloge (6,6 vs 9,95 mm) dan het origineel, met een wat specialer binnnenwerk dat een stuk meer bewerkt is dan de standaard Sellita in de gewone Twelve en volgens CW ook nog een tikje strakker afgeregeld is af fabriek (+/- 15 vs. +/-20).
Uit de vorige thread:
Hoi Frank, een beetje laat maar ik heb hem inderdaad een paar jaar gehad, #163/210.
Goede investering geweest.
Hij is nu bij zijn nieuwe superblije eigenaar in Schotland!
Nog wat shots van het afscheid:
Ook heel vet op rubber! Alleen jammer dat de band zo lang is waardoor de flap uitsteekt. De Bel Canto en Loco hebben een sluiting op de band, ik hoop dat CW deze ook beschikbaar maakt voor de normale Twelve.
Gisteren binnen gekregen.
Erg mooi horloge , ik heb nog het oude logo .
Het zwart van de wijzerplaat doet niet onder voor het zwart van een GrandSeiko .