Christopher Ward only (Deel 2)

Beste Ward’s!

Sinds kort ben ik een blije eigenaar van de C65 trident vintage diver. De kast is 41mm en de lugs zijn 22mm.

Ik zoek een tweede hands stalen bracelet die erbij hoort. Weten jullie welke bracelets hierop passen?
Gewoon alle bracelets van 22mm van C.W?

En

Heeft er iemand goede ervaring met een ander merk bracelet?

Alvast bedankt!

7 likes

Gefeliciteerd met het horloge! Ik zou de vraag voor de zekerheid even stellen aan CW zelf, via mail meestal binnen een werkdag reactie. Wachten op de beroemde sale en nearly new kopen :sweat_smile: (als je het geluk hebt dattie erbij zit)

Aftermarket staal heb ik persoonlijk geen ervaring mee.

1 like

De stalen band voor dit model is erg lastig te krijgen weet ik. Bij CW in ieder geval niet meer.

Deze band is heel kort gemaakt voor deze serie C65 en de Dartmouth V1.

Super fijn horloge in ieder geval! Soms nog wel eens spijt dat ik de zwarte versie verkocht heb.

1 like

13 likes

Zo lastig om hem goed op een foto te krijgen maar (elk uur) er nog erg blij mee. Is echt een plaatje in het echt!

13 likes

Ik vind de Twelve 660 ook maar een slappe verschijning die zeer overpriced is als je de specs vergelijkt met een Twelve, of eender welk horloge in hun lijn. Je betaalt hem duurder maar op zo goed als alle vlakken is het een afgezwakte versie van het origineel? En mensen vinden hem dan nog eens fantastisch ook? Het is niet een hun meest dunne horloge. Ik begrijp het niet meer…

1 like

De 38mm Trident Pro 600

9 likes

Dit is de oude C65 kast. Er is een kleine kans dat de 22mm lugs van de C60 past; maar geen 100% garantie. Ander merk is altijd een probleem.

1 like

Ik snap hem ook niet, maar als veel mensen hem fantastisch vinden is er blijkbaar een doelgroep. En als die hem vervolgens ook kopen hebben ze het goed gedaan :thinking::sweat_smile:

Maar ik houd het voorlopig wel bij m’n Elite. Vandaag ook weer om de pols :sunglasses:

12 likes

Het is toch echt een significant dunner horloge (6,6 vs 9,95 mm) dan het origineel, met een wat specialer binnnenwerk dat een stuk meer bewerkt is dan de standaard Sellita in de gewone Twelve en volgens CW ook nog een tikje strakker afgeregeld is af fabriek (+/- 15 vs. +/-20).

1 like

Goedemorgen, vandaag deze weer eens om

7 likes

Les douze trente-huit millimètres

9 likes

Uit de vorige thread:
Hoi Frank, een beetje laat maar ik heb hem inderdaad een paar jaar gehad, #163/210.
Goede investering geweest. :wink:
Hij is nu bij zijn nieuwe superblije eigenaar in Schotland!
Nog wat shots van het afscheid:

14 likes

Is inderdaad een mooi ding :ok_hand:t2: zeker die vette lume .

1 like

De :sun_with_face: is hier op bezoek. Even nog extra zomers vandaag met deze.

13 likes

Mogge CW liefhebbers

10 likes

Gister zag ik de zwarte op marktplaats…

Ook heel vet op rubber! Alleen jammer dat de band zo lang is waardoor de flap uitsteekt. De Bel Canto en Loco hebben een sluiting op de band, ik hoop dat CW deze ook beschikbaar maakt voor de normale Twelve.

12 likes

Gisteren binnen gekregen.
Erg mooi horloge , ik heb nog het oude logo .
Het zwart van de wijzerplaat doet niet onder voor het zwart van een GrandSeiko .

8 likes

Goedemorgen allen, een goede week toegewenst.

6 likes