Goedemorgen allemaal, fijne zaterdag
Deze al gezien?
Ik keek al een tijdje naar The Twelve 38 en werd niet zo vrolijk van de wijzerplaat kleuren. In maart mag ik mijzelf hier weer melden ![]()
zo’n mooi model die big triangle… uberleesbaar. prachtige NM strap erop… chappeu!
Iemand enig idee wat er met de C65 Dune GMT gebeurd is?
Vorig jaar geïntroduceerd en nu reeds verdwenen blijkbaar. Deze vind ik nergens meer terug
Ik vind enkel nog een C65 Aquitaine GMT terug met 24h bezel.
Geen idee, wel een prachtig model die Dune GMT.
Ja, ik vind hem leuker dan die nieuwe. Hij lijkt minder op een duiker, meer casual. Ben momenteel op zoek naar zo’n GMT, zonder externe bezel. ![]()
Gek idd. Vorig jaar was deze nog vernieuwd met een extra kleurtje erbij. Nu niet meer te vinden.
Ik geniet nog erg veel van de non gmt versie.
![]()
Ja, prachtig model is dit. Ik wou er graag een GMT functie op zien. Die Aquitaine is dan plots een pak duurder… zou het een prijzenkwestie zijn?
Ik zou januari in de gaten houden. Dan is er weer een sale als het goed is. Aangezien er een aantal modellen van de site af zijn gehaald is er de kans dat ze de overige stock als uitgaand model met 30 a 40% korting gaan aanbieden.
Dit is de kleurstelling die kort geleden nog is toegevoegd en ook niet meer beschikbaar is.
Zo is de super compressor ook deze maand van de site verdwenen:
En ook de Dartmouth series 2:

Ja, goeie suggestie!
Ik was me al aan het focussen op andere merken, maar ik ga CW in de gaten houden.
Ik ben ook wel benieuwd naar de ogenschijnlijk saaie 660! De juiste kleur kiezen is dan ook nog interessant.
Goedenavond,
Is er hier iemand die ervaring heeft met de Christopher Ward The Twelve 660?
Ik zie dat er in NL geen fysieke verkooppunten zijn en zou dus graag wat meer info hebben van een ervaringsdeskundige.
Ik vind het horloge er echt strak uit zien.
De afmetingen van 38mm en 6.6mm in combinatie met de integrated bracelet lijken mij echt heel comfortabel!
Ook de reviews die ik online lees zijn positief.
Wat vinden jullie?
Groetjes
Kevin
Denk niet dat iemand hier die 660 heeft maar je kan altijd retourneren bij CW.
Zou best binnenkort wel eens een sale kunnen plaatsvinden trouwens.
heb de twelve 660 hier nog niet voorbij zien komen. Wel online veel positieve reviews idd.
Als je hem wilt; gewoon bestellen en retour sturen als het niets is. Zijn ze niet moeilijk in als je hem inderdaad niet gedragen hebt.
Verwacht overigens niet dat deze in de sala terecht komt, hooguit als nearly new maar dat kan hit or miss zijn.
Ik snap de prijsstelling van die 660 niet, dat ding is veel te duur.
Verder vind ik hem nogal saai, maar dat is uiteraard persoonlijk ![]()