Christopher Ward only (Deel 2)

Mja, mist ook wel een secondewijzer imho.

1 like

Ik vind de opties een beetje matig tot nu toe. Geen hele mooie platen.

2 likes

Ja eens. Ik zou hem liever een halve millimeter dikker hebben en dan met secondewijzer. Dan is het nog steeds een mooi dun horloge. Verkeerde keuze voor een “sporthorloge” wat mij betreft.

1 like

Ik ben ook wel van de kleuren, wellicht bewaren ze een uitbreiding tot nadat deze release haar succes heeft bewezen of een injectie nodig heeft :crossed_fingers:t3: Enige wat mij stoort is de beperkte waterdichtheid. Met 3ATM wordt ik altijd een beetje zenuwachtig wanneer mijn pols wat regen opvangt. Vraag mij dan ook af of het zoveel investering vraagt om er tenminste 5ATM van te maken.

3 likes

Denk niet dat je je bij een bui regen zorgen hoeft te maken, maar inderdaad, er zijn een hoop concessies gedaan om het horloge zo dun mogelijk te kunnen maken. Een paar te veel wat mij betreft.

2 likes

Als gevolg van water bij de kroon icm de capillaire werking ben ik al eens onaangenaam verrast geweest. Betrof dan ook wel een flinke hoosbui.

1 like

Het is weer sale:

Lichtblauwe pro 300 voor €483, verleidelijk :smiling_face_with_three_hearts:

Ondanks mijn voornemen het net als vorig jaar wat kalmer aan te doen dit jaar, heb ik er toch eentje op bracelet besteld…

4 likes

Veel plezier ermee alvast; ik heb me in kunnen houden, niks gekocht :grin:

1 like

Sla je slag zou ik zeggen!

6 likes

kut…ik ook
(verzachtende omstandigheden: ik ben al een jaar lang echt heeeel tevreden met mijn witte Trident Pro 300).

2 likes

Idem hier met mijn Twelve, één van absolute favoriete horloges :+1:

2 likes

Helaas geen Bader bracelet voor de C63, 36mm in de sale. Long shot → als iemand er 1 heeft liggen :point_up:

Thanks!:ok_hand:
Maar ik was te laat. :sob:
Er stond inderdaad zo’n Dune GMT voor 50% vóór het avondeten, en na de maaltijd was die weg.
Dat gezegd hebbende, ik heb een mooi alternatief gevonden. Geen CW… en ook niet zo’n korting. :roll_eyes:
Zal hem bij ‘incoming’ posten als ik bevestiging heb.

2 likes

Voor wie deze gemist heeft… De mooiste canto die er is. Dit is je kans!

2 likes

er zijn wel weer plaatjes bijgekomen hoor!

1 like

Buitenkansje, zou ik zeggen
Deze gaat voor € 8.779 :face_with_peeking_eye:
https://www.chrono24.be/christopherward/bel-canto-wave-edition--id43818425.htm?SETLANG=nl_BE&SETCURR=EUR

1 like

Misschien dagelijks even de sale bekijken, ze voegen gaandeweg (weer) modellen toe dus er is nog kans dat 'ie opnieuw in de sale belandt.

Edit, oh wacht , je hebt al iets anders gekocht :see_no_evil:

1 like

:joy:

Sneak peak, komt maandag aan hoop ik

5 likes

Ha CW’ers,
Ben een beetje aan het rondkijken en kom op deze twee C63 Sealander CW uit.

Één is 36mm met stalen band, de andere 39mm met lederen band, of wat dan ook voor bandje.

Kwa maat neig ik sterk naar de 39mm, deze heeft vrijwel dezelfde afmetingen als m’n Damasko. Dus dat is prima.
Alleen vermoed ik dat een 39mm in wit nogal ‘groot’ zal dragen. Wat dat betreft heb ik dan liever zwart.
Maar die witte in 36mm, die lijkt mij juist op staal wel weer goed. Alleen denk ik niet dat ik iets op staal zoek… Zodoende kom ik weer op de zwarte in 39mm uit.
Snappie? Zo ben ik een beetje heen en weer aan het ping-pongen tussen deze twee.

Wat zouden jullie doen? En evt waarom?

Tl.dr. poll:

Welke CW ?
  • De witte
  • De zwarte
0 stemmers
1 like