Christopher Ward only (Deel 2)

Hier ook! Maar zit nog tegen de prijs aan te hikken!

Gaaf hoor, zo’n wijzerplaat moet standaard in de twelve.

Ondanks de mooie kast & band ging mijn standaard twelve retour na 2 dagen, wijzerplaat viel toch wel erg tegen en band was niet op maat te krijgen door het missen van micro adjust.

En idd de sealander mag er wezen

3 likes

De nieuwe Sealander is een mooie mix van een Omega Aqua Terra en Rolex Oyster Perpetual geworden in my humble opinion.

Maar toch wel met een typische eigen CW smoel vanwege de wijzers en lightcatcher case.

Het is dat ik focus moet houden anders was de bestelling voor een Pistachio al gemaakt

4 likes

Ik heb al gekrabt :innocent:

Als je op betalen hebt geklikt ben je het weer al vergeten joh :grin:

Check :white_check_mark:
Als het goed is wordt de mijne morgen verzonden, want vandaag was het bank holiday in de UK

6 likes

Ik had meerdere half links erbij en in de sluiting is verstelling on the fly mogelijk. Ben er eigenlijk wel tevreden mee.

1 like

:rofl::rofl::rofl::ok_hand:t2:

Ja die focus is mij wel bekend, gelukkig nu toch wel rust en aan het rondkijken wat de volgende moet gaan worden maar de Rising Sun is echt wel de moeite waard :ok_hand:t2: en dat het snel een realisatie mag worden voor je.

2 likes

Zeker weten en bedankt voor de mooie woorden :+1:

1 like

Gen.1 Rev 2. OG Gen 1 van 2020 is nog met volledige merknaam erop ipv twin flags.

1 like

Vooral hier zie het goed het hoge contrast tussen de zwart gekante wijzers en de witte wijzerplaat. veel duidelijker… bijna zoals die clip van A-ha?

Midnight wijzerplaat zonder Clous de Paris doet wel een heleboel! maakt het geheel een stuk rustiger.

1 like
7 likes

Iwc heeft dat

2 likes

7 likes

14 likes

7 likes

Niet dus :unamused:

Het lijkt erop dat ze nu alleen maar witte platen uitleveren.
Heb nog geen bewegende beelden van de Pistachio GMT gezien volgens mij.

Vandaag hebben ze alvast wel m’n rubber strap verzonden.

1 like

3 likes

13 likes