Whoop there it is ![]()
prachtig zeg!
Smakelijk hoor ![]()
Ook hier nog een keer gefeliciteerd met je NA! Moooie foto’s in het
![]()
Enjoy en ik verwacht wel vaker foto’s hier in CW only
Komt in orde!
Smaakvolle Sealander ![]()
Draag 'm in goede gezondheid ![]()
Proficiat met de Pistache. Het is een kleurtje dat ik nog niet gezien heb op een horloge en het past hem perfect😀, veel plezier ermee👍
Haha nice! En gefeliciteerd. Mooie kleur!
Je kon geen beter foto maken dan deze
machtig ![]()
(helaas enkel pindanoot icoontjes…)
Heel mooi horloge , gefeliciteerd met deze aanwinst ![]()
Op 10 april heb ik hier gepost dat ik bij mijn aankoop van de Loco, mijn C60 Trident achtergelaten heb in de showroom van CW te Londen ter herstelling van de datum die niet meer aan te passen was. Vandaag kreeg ik deze terug maar niet zomaar…
Na enkele mailtjes van CW dat mijn horloge in garantie hersteld was en daarna opgestuurd was ik in blijde verwachting. Tot ik een telefoontje kreeg van de douane
Toen bleef het even stil aan de andere kant wat wel een raar moment was. Met enige twijfel zei ze dat ik stil moest houden wat ze nu zou zeggen. Ze adviseerde me toen om mijn boeking in Londen door te mailen + foto’s waarop ik het horloge draag, dit alles als bewijs dat ik daar geweest ben en dat het een gebruikt horloge is. Ook moest ik in de mail schrijven dat ik mijn horloge in Londen vergeten was en dat mijn ‘vriend’
Een eigenaardig verhaal maar het is mij toch overkomen. Het lijkt me dus beter om een defect horloge op te sturen, of indien je het achterlaat, dit ook terug op te halen.
Nog even dit, ik had mijn horloge achtergelaten in een pouch van CW. Ik dacht dat ze mijn horloge in dezelfde pouch zouden terugsturen maar zoals je ziet op de foto kreeg ik een originele doos waar ze hun nieuwe horloges in verpakken. Dit had ik totaal niet verwacht, dit vind ik toch wel heel knap van CW, dat maakte indruk
. En mijn pouch zat ook netjes terug in de verpakking ![]()
Dat is niet echt gelukt ![]()
Dat is inderdaad niet gelukt ![]()
Maar ik vond dat ik dit moest delen. Als je iets koopt in Engeland, dan weet je dat daar taksen op komen. Ik had niets gekocht, ik had wel verzendingskosten verwacht en dat lijkt mij dan ook het rechtvaardigst. Ik snap nu niet waarom ik niets moest betalen, blijkbaar kan dat onder bepaalde omstandigheden maar dat zeggen ze liever niet en dat vind ik allesbehalve.