Het is ook wel een beetje een uitzonderlijke situatie hé, waarbij je iets hebt afgegeven en daarna terug laat opsturen - natuurlijk interpreteert de douane dat als een verborgen verkoop.
In het meest voorkomende geval stuur je op voor herstelling en krijg je het daarna teruggestuurd, waarbij er een paper trail is en een douane vrijstelling vanwege herstelling - dat kan je ook as such invullen op het douanedocument. Lijkt me hier een beetje een samenloop van omstandigheden.
uurwerk boeit me niet heel erg. extra gangreserve is wel lekker.
Zou het wel k.u.t. vinden als er over een paar maanden een nieuwe the twelve uitkomt met het betere uurwerk ( is daar iets over bekend? )
Ik denk dat ik the twelve iets mooier vind op de foto’s maar the sealander lijkt me lekkerder dragen, iets tijdlozer en meer band opties vermoed ik
Het roze vind ik wat mooier ogen en ik heb een soort haat-liefde verhouding met geintegreerde banden. Die dragen bij mij altijd groter dan ik zou willen.
Ik stem ook voor de Sealander, als de maat ok is.
De Consort bracelet draagt geweldig.
Ik heb hem gehad, en doorverkocht… ik had hem liever iets groter gehad. De kleur is niet steeds zoals op de CW website, en varieert met het licht, van zilver naar roze naar paars.
Een fotoshoot
Pffff wat maakt Christopher Ward het moeilijk voor me. In het verleden heb ik al 2x een Christopher Ward gehad maar nooit een klik mee gehad en toen al snel weer verdwenen. De C63 Sealander GMT altijd al mooi gevonden, maar nooit aangedurft omdat ik 39mm te klein vind. Nu hebben ze eindelijk een 42mm en spookt de C63 Sealander GMT Sky Blue al sinds de release door mijn hoofd. Ook al verscheidene keren in het winkelwagentje gehad maar de koop nog niet kunnen doordrukken. De moeilijkheid zit hem ook dat ik 3 Breitlings heb en een Steinhart Ocean GMT. Gaat de C63 dan wel genoeg draagtijd krijgen, ik vind het nu al lastig kiezen. Daarnaast is het prijskaartje nog wel even een dingetje, dat ben ik ook niet gewend te betalen voor een Christopher Ward. Maar goed, luxe probleem hier dus
Is dat een makkelijk proces aangezien het stuk uit de UK komt?
Geen idee eerlijk gezegd, momenteel nog aan het afwachten tot de nieuwe sealander pink in 39mm uitkomt op consort