Christopher Ward only (Deel 2)

Goedemorgen allemaal, fijne :sunny: dag en Pinksteren. Vandaag op wit om af te wisselen.

9 likes

Goedemorgen,
de Lumiere op de originele rubberband, supercomfortabel !

15 likes

6 likes

8 likes

Zijn hier mensen die de C60 Lympstone ooit aangeschaft hebben? Zoja, wat waren de bevindingen? En dan eventueel een fotootje ofzo. :+1:t2:

Eerste die ik hier op het forum zie volgens mij :+1:

Lang getwijfeld over deze op stalen band. Tijdens de clearence days was er een niet onknappe gele (lmtd) maar gebruikers hadden gemeld dat het titanium een magneet was voor desk dive sporen. Heb hem dan maar met spijt laten gaan.

1 like

Ik heb de titanium Elite, maar die heb ik ook niet op bracelet. Titanium is over het algemeen inderdaad wel iets gevoeliger voor krassen door de dikke oxidehuid.

Toen ik hem net had (anderhalf jaar geleden) heb ik ook wat foto’s gepost met andere banden, maar verder ben ik hem hier ook nog niet tegengekomen volgens mij. De titaniumband heb ik niet, dus ik weet niet of die heel gevoelig is voor krassen.

1 like

9 likes

Echt niemand, dan? Waarom was of is er zo weinig enthousiasme voor dit horloge? Geen onaardig model, 600m water resistance, COSC, stoer op rubber,…

6 likes

Dubbele kroon, draagt redelijk groot. Zeldzaam verkocht ook door CW. Wel eens overwogen persoonlijk maar nooit de knop ingedrukt. Reden dat er nooit een facelift verkocht is.

Mooi horloge maar vind het het geld niet waard. Dat geldt overigens voor alle Christopher Ward horloges, ik kan het voor mijzelf nog steeds niet verantwoorden 1000 a 1500 euro aan een horloge van Christopher Ward uit te geven. En ja, dat ligt natuurlijk aan mij.

Van de Christopher Ward site:

Our pricing remains true to our 3x model with the promise that the price you pay is three times the cost of making the watch.

Dit in tegenstelling tot traditionele luxemerken, die vaak de productiekosten met 6 tot 10 keer vermenigvuldigen.

Ondanks bovenstaande kan dit nog steeds een valide mening zijn.

3 likes

Dan zit je in het verkeerde topic :wink:

1 like

Ondanks dat ik in het verkeerde topic zit blijven deze horloges me wel aantrekken. En nu spreek ik mijzelf een beetje tegen: misschien komt er ooit wel eentje :grin:

3 likes

8 likes

Zeg nooit nooit :grin:

Precies!

En dan kan ik nog steeds niet kiezen :smiley:

Als ik zou moeten kiezen tussen deze 3, zou het de witte plaat worden.
Maar dat is omdat ik de pistachio al heb :innocent:

1 like