Christopher Ward only (Deel 2)

Geweldig ding

12 likes

Eensch

15 likes

Summertime :sunny: :sunglasses:

10 likes

12 likes

Die vette (in de betekenis van dik) omlijsting van de indices en de wijzers ziet er goed uit! Is dat het grootste verschil met de vorige versie van deze Sealander GMT?

@JoBe

• Omlijsting indices en wijzers is inderdaad anders, bij de nieuwe zwart, bij de oude zilver
  • GMT hand volledig Oranje op de nieuwe vs half zwart en einde oranje op de oude
  • De bezel is anders, lijnen vs stippen
  • Kast is volgens mij ook net iets anders
  • De nieuwe band kan je zonder tools kleiner maken met de hand, geld voor beide smaken Bader en Consort

Dat was het snel uit mij hoofd

2 likes

Haha, dank voor deze snelle en zeer complete informatie.
Zie nu inderdaad de verschillen met jouw Sealander.
Beide mooi.

1 like

Alleen bij de witte plaat he :slightly_smiling_face:

1 like

Inderdaad alleen bij de witte, scherp :+1:

1 like

Met dit weer is de microadjust wel lekker :hot_face:

9 likes

7 likes

De kogel is door de kerk, ik heb zojuist deze besteld :smiling_face_with_three_hearts:

Nu even wachten tot eind juni…

18 likes

Wisseltje naar de GMT :sunglasses:

5 likes

Tof, gefeliciteerd!

1 like

Thanks! Ik heb heel lang getwijfelt tussen wit en sky blauw. Daarnaast vind ik het gemis van de 3-tand op de secondewijzer wel een punt, maar ik gok dat ik daar wel overheen ga komen.

1 like

Dat was voor mij nou juist een verbetering :sweat_smile:

1 like

Misschien uiteindelijk ook wel voor mij. Bij dit horloge is het anders en kan ik er wel aan wennen, maar ik vind dit soort dingen altijd wel iets hebben.

Offtopic: Op mijn Breitling Chronomat 42 B01 zit ook zo’n mooie B op de chrono wijzer. Bij de nieuwe hebben ze dat ook achterwege gelaten, ik vind dat dus niet mooi.

1 like