Hij is ook heel cool. Ik zoek een zomer horloge en kwam deze net op insta tegen en zocht wat foto’s om de pols.
Welke strap heb jij genomen?
Ik vind oranje en staal het mooiste.
Hij is ook heel cool. Ik zoek een zomer horloge en kwam deze net op insta tegen en zocht wat foto’s om de pols.
Welke strap heb jij genomen?
Ik vind oranje en staal het mooiste.
De oranje en de blauwe erbij om af te wisselen. Staal is altijd goed, maar ik vond dat deze een kleurtje moet hebben ![]()
Hier een instagram post van mikepearson6, alle kleurtjes staan goed moet ik zeggen!
Supertof! Op blauw en geel ook verrassend leuk.
Ah wat leuk
deze is idd echt vrolijk en niet zo serieus
Ik zit al een tijdje op een CW te azen.
Maar de 22mm lugs houd me tegen ik vindt dat gewoon niet prettig, echt te breed…
Die ‘gewone’ C60 Reef’s zijn ook zo tof. Maarja die 22mm…
Ik vind de C60 Pool Diver ook echt wel wat hebben. Het enige wat me tegenhoudt is het datumvenster. Dis is super leuk gedaan, maar in de YouTube reviews lopen ze allemaal te klagen dat de datums van de vorige en volgende dag ook nog een stukje zijn te zien. Daarnaast slecht afleesbaar. Maar het gaat wel om een prototype in de reviews, weet niet of dat in de productie ook zo is. Daarnaast pas leverbaar in oktober (?), dan is de zomer al voorbij.
De C60 Trident Reef wit in 44mm vind ik ook een interessante optie. Dan wel op staal met de witte rubber band erbij.
Die datum zal amper afleesbaar zijn denk ik en is meer een leuk detail dan een functioneel iets. Wie weet stel ik ze zelfs niet in als het allemaal te klein is om echt te gebruiken. Ik hoop ook vooral dat het netjes afgewerkt is, we zullen zien hé.
Gek, dat stond er nog niet toen ik bestelde denk ik. Toen was het half juli, maar kan ook zijn dat ik dat enkel op Fratello gelezen heb. Misschien is de eerste batch uitverkocht en is de 2de oktober?
Wat sneller zou wel leuk zijn, maar dat wordt wishful thinking vrees ik nu. Dat maakt de timing wel wat ongelukkig, een vakantiehorloge in oktober… ik zal nog een vakantie moeten bijboeken dan ![]()
![]()
Dat is smaak, ik heb er persoonlijk geen moeite mee. Mijn Tudor FXD is ook 22mm met rechte one piece banden en dat draagt heel fijn. Veel Seiko duikers waren vroeger ook 22mm en mijn Ingenieur is 24 zelfs aan de kast.
De dikte van het horloge stoort me sneller tegenwoordiger dan de breedte van de band en dat zit wel goed bij de Pool Diver met zijn 11.45mm ![]()
Dat zeggen veel reviewers ook. Maar het weerhoud mij ervan voorlopig. Ik heb nog geen FOMO. Ik neig toch meer naar de C60 Trident Reef 44mm in het wit.
Dat zou heel goed kunnen hoor.
Minder zomers dan die borrel-klok
maar ik ben er wel blij mee: nu op een bonklip.
Dit horloge staat alles goed, als je het mij vraagt, behalve de originele bader bracelet - dan is ie wel errug suf.
Een stuk sneller dan verwacht. De band kleiner maken is echt super easy. Wel anders dan mijn Breitling, vooral qua gewicht en subtielheid. Maar tot nu toe niet ontevreden.
Heel mooi ! Is dit nu 39 of 42mm? Hoe groot is je pols ongeveer ?
Dit is de 42mm versie. Mijn pols is ongeveer 20cm.
Vandaag al de hele dag om. Nog wel wennen maar vind hem wel erg mooi.
Mooi! Ik vind het wel jammer dat ze de donker omrande indices ook niet bij pistache en lichtblauw doorgevoerd hebben zoals bij wit!
Ik heb toch besloten de Sealander retour te sturen. Het is een erg mooi horloge maar mis de klik die ik met mijn andere horloges wel direct had.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar achteraf ben ik blij dat ze dat niet gedaan hebben bij de Pistachio.
Mijns inziens zou het er juist goedkoop uitzien bij die kleuren.
Bij wit daarentegen geeft het net dat beetje extra.
Noooooooooo
Allemaal mooi hoor dit CW geweld
Toch komt deze dan te weinig terug.
Kan toch niet de enige zijn?
Jawel en je mist minimaal 1 wijzer ![]()