Het nadeel van een “direct to consumer-merk” is natuurlijk dat je niet zomaar kan passen. Ik kon deze gok wagen voor een schappelijke prijs, dus spijt heb ik sowieso niet. Ik had de 2 mm extra diameter en 3mm extra L2L prima kunnen hebben, maar dit staat ook prima. Even kijken hoe het voelt na een paar weken ![]()
Je kunt wel “kosteloos” retourneren. Ik zet het wel even tussen quotes want als je in GPB besteld en met PayPal betaald, dan zit je met wisselkoers. Ik had omgerekend ongeveer 1480 betaald voor mijn GMT Sealander en kreeg omgerekend ongeveer 1425 terug van PayPal.
![]()
Ik heb de 40mm gehad en een vriend van me de 36. Die is echt mini ivm de 40mm. Bandje tapert ook enorm en is dus erg dun.
Ik vond de 38mm echt perfect qua maat. Ook 16,5cm polsen en heb eerder de 40mm gehad die paste (iig beter dan een 40mm PRX) maar die ik toch iets te groot vond.
Foto uit het archief van de 38:
Ik vermoed dat de 38 mijn sweet spot zou zijn, maar staat tegenover dat ik de plaat zonder datum fijner vindt ogen. Anyway, we gaan deze lekker een tijdje dragen ![]()
en hoe bevalt die??
ben een beetje aan het twijfelen voor de tiffany blue
Ja echt top. Ben zeer blij met deze kleur.
Deze limited edition is echt super ![]()
Deze is cool ![]()
Ruilen tegen mijn zwarte? ![]()
Haha, deze kan nooit meer weg. Voor een speciale gelegenheid laten graveren bij CW ![]()
Mogelijk begint vandaag of anders begin volgende week de zomer sale bij CW. Dus hou jullie creditcards gereed!