Christopher Ward only (Deel 2)

Ik ben zelf vaak meer van een bracelet maar kan je punt over de aansluiting wel volgens. Zal de komende tijd de rubberen band weer eens proberen :wink:

1 like

Ik heb zelf alleen de rubberen band op de Elite; bracelet heb ik er niet bij, dus ik hoef er niet over na te denken :grin:

1 like

Best opvallend. Ik snap deze aansluiting niet, lijkt wel speling (kiertje?) op te zitten?
Ik vind nu juist de bracelets van CW (incl aansluiting) zo’n hoge kwaliteit hebben (iig die 2 die ik heb). Daarbij vind ik de male endlink prettig staan/dragen. Maar goed, ik heb dan wel 38mm varianten.

1 like

Heb 3 cw horloges en allemaal draag ik beide type banden. Ook leer overigens. Erg afhankelijk van temp, look die ik wil, kleur die ik wel of niet nodig heb en of ik zin heb te wisselen.
Alleen sail cloth kan ik niet aan wennen en die ging ook nog eens snel stuk. Wel keurig opgelost door cw.
Bij een volgend horloge komen weer meerdere banden :slight_smile:

1 like

Vindt ook zowel staal als rubber/leer prima staan bij CW.

Ben zelf ook gewend van 4 CW’s met de stalen band dat de aansluiting uitstekend is altijd. Heb je deze band later gekocht of zat hij er direct bij?

De banden serienummers zijn altijd chaos bij CW. Om later een band te zoeken bij jouw model is een ramp. Ze passen dan vaak net niet goed.

1 like

9 likes

Dat heb ik nooit, als er een band op zit die bevalt blijft die tot in lengte van dagen zitten :grin:
Als ik zin heb in wat anders pak ik wel een ander horloge.
Maar ik heb dan ook vrij veel horloges :laughing:

Je hebt helemaal gelijkt! Heb meteen even gekeken en ik denk dat het een rare schaduw is of hij zat net niet goed maar zo hoort het in ieder geval te zijn :wink:

2 likes

Team Tide strap :grin:

9 likes

Cheapie rubber.

Wel lekkerder met deze temperaturen

8 likes

Vind deze variant mwoah tot ok. Andere rubber die ik voor de bel canto heb zit lekkerder. Wil hier nog een volledig oranje band voor regelen. En uiteindelijk ook een vol oranje horloge zelf. Moet alleen daar nog ff wat funding voor regelen (zo jammer dat je ze niet zakelijk kan kopen…)

3 likes

Ik heb deze band ook en hij zit wat mij betreft waardeloos op een 38mm, de band is te stug en haalt bij het endlinkgedeelte de vorm eruit.
Ik zoek ook een mooie niet te felle oranje nog.

9 likes

4 likes

Wat nu weer :see_no_evil::joy:

3 likes

iig een GMT🤷‍♂️

Ik kreeg een melding

Leuk wat het licht doet met de kleur

9 likes

beiden…

en een bronzen van 39mm!!

4 likes

Een beetje een kruising tussen de C60 en de C65 serie lijkt het wel.

De rechter vind ik echt een kruising tussen de rode Tudor Black Bay en een Rolex Explorer.

Wel leuke modellen maar geven mij niet hebbuhhh vibes.

2 likes