Christopher Ward only (Deel 2)

Met weer een introductie van een nieuw model horloge met een aluminium- in plaats van keramische bezel lijkt de wal het schip te keren :thinking:

1 like

Wel vet dat ze aluminium wel met lume erin hebben gedaan. Dat heb ik nog niet eerder gezien.

2 likes

Bij mij wekt hij geen hebberigheid op. Die fauxtina ben ik geen fan van en gouden markers bij een stalen kast ga ik ook slecht op.

Dus de Elite maar weer afgestoft vandaag :sunglasses:

3 likes
2 likes

Indrukwekkende specificaties wat mij betreft, in ieder geval de hoogte!

Lezen jullie even mee Omega?
Duiker: 11 mm.
GMT: 12 mm.

Ja, ik weet dat er verschil in uurwerk is maar ook in prijs…………:thinking::wink:

1 like

Ik vind ze allemaal net niet eerlijk gezegd.

Leuk, maar het oog wil ook wat. Ik vind het een allegaartje geworden.

1 like

Ik vind de horloges best mooi, maar ik kan niets met dit logo van CW. In mijn ogen wordt elk ontwerp er onevenwichtig van.

1 like

Sorry, maar het logo in het midden boven en twee- of drie regels tekst onder is wat mij betreft mooi in balans en niet “teveel”. Nogmaals, mijn mening en we hoeven het niet eens te zijn……:wink:

1 like

Hou het wel bij de originele skindiver van CW die trouwens ook al 11mm dik was :innocent:

2 likes

Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, ieder zijn mening. :smiling_face: Ik vind twee dingen niet zo mooi aan het logo: 1) het is zo ‘zwaar’ aan de linkerkant, waardoor de links/rechtsbalans weg is, en 2) ik vind het te hoekig en industrieel voor een horlogemerk, wat voor mij dissoneert met de uitstraling van de horloges.

1 like

Oké, jij bedoelt echt alleen het logo. Daar verschillen de meningen ook over.
Ik heb er geen moeite mee maar dolenthousiast word ik er ook niet van. Maar, het logo geeft geen koopbelemmering bij mij.

1 like

Ik vind die met rode bezel en gilt wijzers dus echt wel heel mooi, maar deze is voorlopig alleen nog in 42mm verkrijgbaar?

Ik zou ook twijfelen over de aluminium bezel. Ik weet zeker dat ik die niet heel lang onbeschadigd hou, maar dat ligt natuurlijk echt aan mijzelf.

Zo heurt het :ok_hand:t2:

1 like

Exact :+1:t2:

Ik keek verkeerd, alle kleuren zijn beschikbaar in 39 en 42mm zie ik nu.

Mij helaas wel :slightly_frowning_face:

Mooie daarvan is dat deze lekker dun is,ik heb mijn CW zo’n 10 jaar ongeveer en gebruik ‘m altijd als vakantiehorloge,vind het een tophorloge

6 likes

Blijkbaar is dit speciaal behandeld aluminium wat wel tegen een stootje kan:

“The aluminium bezel features a new, super-tough anodised surface”

• Unidirectional anodised aluminium bezel, 250 HV (Vickers)
2 likes

Ik vind 'm gaaf :sunglasses:

6 likes