En hij is binnen! Wat een prachtig horloge. Had niet verwacht dat de (light-catcher) kast zo mooi vormgegeven is.
Edit: Trouwens ook leuk die persoonlijke touch die ze zetten in de papieren bij het horloge
Snel een snapshot met de telefoon:
En hij is binnen! Wat een prachtig horloge. Had niet verwacht dat de (light-catcher) kast zo mooi vormgegeven is.
Edit: Trouwens ook leuk die persoonlijke touch die ze zetten in de papieren bij het horloge
Snel een snapshot met de telefoon:
Ziet er goed uit allemaal.
Had een tijdje terug bijna de knoop doorgehakt voor een Darmouth, toen een Limited Sinn voorbij kwam.
Gezien de vele positieve ervaringen voor CW gaat het er nog wel een keer van komen.
Mooi!! Heb precies dezelfde
Hoe bevalt ie tot nu toe? Fijn horloge om te dragen he!?
Hij bevalt erg goed! Het is een erg mooi en goed gebouwd horloge. Hij krijgt erg veel draagtijd
Wil er op termijn nog wel de stalen bracelet bij kopen. Maar die is er pas in oktober begreep ik van hun customer service…
Mocht iemand een mooi, degelijk en comfortabel all-round horloge zoeken kleiner dan 40mm voor minder dan 800 euro nieuw… Twijfel dan geen moment en bestel deze C63 Automatic bij Christopher Ward. Wat een fantastisch horloge!
Ik kan nog geen gebreken vinden en ik gok dat dit horloge niet snel meer vertrekt
Ik ben bang dat ik me niet over die drietand aan het uiteinde van de secondewijzer heen ga kunnen zetten.
Is die drietand in het echt net zo opvallend als op de foto’s?
Nee
Stoort echt totaal niet. Plus ik vind dit een erg leuk eigen touch van dit merk
Dat is goed om te horen. Het heeft mij altijd tegengehouden er eentje te kopen, ondanks dat ik ze nog niet in het echt gezien heb.
Heel netjes! De glidelock zorgt er inderdaad voor dat de bracelet mooi aansluit
Baal er wel van dat de bracelet pas vanaf oktober los leverbaar is… Tot die tijd maar de CW rubberen hybrid strap of misschien toch een sailcloth strap
Had je het horloge niet op de stalen band besteld? Die is echt heel fijn kan ik je in ieder geval melden
Ik twijfel er ook over om een stalen band te bestellen voor m’n C65,of eventueel bij een nieuwe C63 GMT,hebben deze QR?
Helaas kon ik alleen een pre order plaatsen voor de optie met bracelet. Uiteraard had ik geen zin om tot oktober te wachten
Welk formaat is deze?
Snap ik!
Heb je al een sailcloth band? Zo nee, volgens mij heeft @Drebin een enorm mooie sailcloth, denk de mooiste die ik gezien heb. Kan het merk even niet herinneren. Die gaat er goed op vermoed ik!
Artem Straps. Ongeëvenaard goed idd