Christopher Ward only

Het gaat om de zwarte. Ik vrees dat die 2 verschillende soorten blauw zouden gaan vechten :wink:
Bedankt voor de tip! Ik heb een mailtje gestuurd naar CW.

Hier wat extra foto’s. Ik ben er blij mee.
Super licht en dun, speelt mooi met het licht.
Afwerking is prima, zeker in deze prijsklasse.


27 likes

Echt een gaaf horloge :+1:

Heeft iemand hier al een update gezien over de kleinere versie van de 12? Ik ben wel echt benieuwd

1 like

Zo te zien is dit qua prijs / kwaliteit verhouding het beste horloge met geïntegreerde band op de markt momenteel, zeker in titanium.

Bedankt voor de mooie foto’s Remco!

1 like

3 likes

In een interview met Scottish Watches heeft CEO Mike France gezegd dat dit voor augustus zou zijn. Een release kan natuurlijk altijd vertraging op lopen.

Zal ik, deze in het blauwe zetten?
Weet niet, hij is zo mooi…

16 likes

Bij twijfel niet doen :crazy_face::crazy_face:

2 likes

Ok

1 like

Waarom zou hij wegmoeten dan?

1 like

Nee :smiley:

1 like

Heren, ik heb onlangs de consort bracelet aangeschaft voor mijn 36mm sealander en ik wil er toch even wat over zeggen. Op het eerste oog leek het kwalitatief een goede band, echter vind ik hem goedkoop aanvoelen. Bovendien heeft hij geen micro adjustments waardoor hij naar mijn mening net niet goed zit. Als kers op de taart is er een link uitgevallen na nauwelijks een week dragen dus als u mij om advies zou vragen: koop de bader bracelet i.p.v. de consort bracelet.

4 likes

Ik heb de consort bracelet nu 3 dagen gedragen maar nog niets geks gemerkt. Hoe is de schakel er tussenuit gevallen?

Ok

1 like

Ik heb de consort band en de Sealander C63 GMT nu een klein week. Vind hem persoonlijk wel prettig dragen en heb nu nog niets vreemds gemerkt wat betreft links die eruit vallen.

Het is wel jammer dat er geen micro adjustment aanwezig is en dat je enkel hele links weg kunt halen waardoor de band mogelijk net niet goed aansluit.

Foto’s voor de sfeer!

8 likes

Ik had hem gisteren om tijdens het roeien, hing hij opeens half om m’n onderarm i.p.v m’n pols…

Hij is wel prachtig om te zien😍

1 like

Doe maar :wink::pray:

1 like

Kan het zijn dat de schroefjes ‘los’ trillen?

Dat heb ik bij mijn metalen Squale bracelet ook.
Hoe hard ik ze ook aandraai. Mag niet baten.

Ik wil ze eigenlijk niet verlijmen. Sinn en Oris hebben speciale lijm daarvoor.

Zijn idd losgetrild… vandaag ermee naar de horlogemaker geweest en die vertelde dat het vaker gebeurt bij dit soort banden. Maar ja voor dit bedrag verwacht ik toch wel wat meer.