Christopher Ward only

Trident Vintage 42mm

Gr. Marc

29 likes

Trident 38 mm. GMT 600, een ex inmiddels maar ik schaam me er zeker niet voor dit in bezit te hebben gehad. De oranje tweede urenwijzer doet me aan de Explorer II denken (die ik daarna heb gehad)…

Edit: ik heb ook nog zo’n chrono uit de race lijn van CW gehad maar die foto’s zijn zo gauw niet vindbaar. Heb ik hier op HF verkocht maar daarna eigenlijk ook nooit meer zien langskomen…jammer, was ook een leuk horloge maar ook weer net ff te groot voor mij.

8 likes

Ik heb er ook een,moet hem alleen eens laten repareren het datumverzet doet het niet meer.

4 likes

De Trident C60 Pro 600 GMT. Een heel fijne. Was enorm aangenaam verrast door de ongelooflijke fit and finish. Topding. Én een geweldenaar zo in het zonnetje. :blush:

9 likes

Ik zit stiekem ook nog wel naar een rode te lonken. Maar ik zie wel vaker op plaatjes dat het net lijkt of rode doorzichtig lijkt bij bepaald zonlicht. Klopt dat?

Neen, is mij nooit opgevallen maar die rode keramische lunette is in het echt erg gaaf! Deze uitvoering, met rode lunette dus, wordt volgens mij niet meer gemaakt.

2 likes

Je ziet deze variant niet zo vaak. Voor mij echt een tophorloge. Heb naast deze witte ook de blauwe limited op de stalen band die ik afwissel met een handgemaakte leren band van Ko.

Kan alleen nog steeds niet zo wennen aan het nieuwe logo

2 likes

Aiiii, ik krijg echt jeuk van dit topic!! Maar, goed dat het (eindelijk) is aangemaakt! CW is een heel mooi merk met goede kosupra.

Deze schoonheid is één van mijn favorieten, maar bij wijze van experiment in zelfkastijding - noem het horlogetantra - heb ik 'm vorige week uitgeleend aan mijn maat in Tokio. Moet er minstens vier maanden op wachten voor ik 'm weer zie. Benieuwd of ik het trek zonder zo’n mooie 38mm GMT te kopen! :sweat_smile::sweat_smile:

9 likes

Sterkte! :blush::+1:

1 like

[quote=“Piede, post:7, topic:147293”]
Kan alleen nog steeds niet zo wennen aan het nieuwe logo
[/quote] Alles went :wink:

Nu ik mede een CW in de box heb liggen, merk ik dat ik me wel moet inhouden om ook niet deze erbij aan te schaffen. Dat ‘nieuwe’ blauw lijkt me iets minder blauw dan de vorige serie.

12 likes

Dat is ook niet helemaal het blauw wat ik mooi vind inderdaad. Dus zou deze nieuwe blauwe is wat beter willen zien.

1 like

#metoo

1 like

Yess hij is aangemaakt! Daar komen de foto’s:

!

13 likes

De Trident GMT op mesh blijft wel een heel mooie combi!

2 likes

Zeker! Ik zie hem wel vaker op Mesh voorbij komen en snap niet dat Chr. Ward daar nog niet heeft ingespeeld. Zeker gezien hij op leer, nato, rubber en staal te krijgen is en de trident nu ondertussen zo’n 12 verschillende modellen heeft

2 likes

Mesh rules :wink:

Gr. Marc

11 likes

Dat wordt afzien het eerste deel van de zomer, zon mooie blauwe kleur vraagt erom om in het zonnetje gezet te worden!

1 like

Je gebeden zijn verhoord. Check dit filmpje van enige dagen terug maar even. Dan kun je het heel goed zien! :+1:

4 likes

Ik heb hem nog niet goed bekeken maar het lijkt toch ook weer niet helemaal “mijn” blauw te zijn.
Dan blijft toch de vintage het meeste lonken.

2 likes