Overpriced horloges

Ja @Pontiac dat vond ik ook nogal pittig. Is het nou een verzekerde express-zending, soit- maar in dit geval…

:face_with_head_bandage:
https://www.instagram.com/hands_on34/

1 like

Dit is er ook wel eentje hoor…

3 likes

Wie start het topic " underpriced horloges" :stuck_out_tongue_winking_eye: ?

ik ga meestal voor de underdog :innocent:

5 likes

Jij?

En zeg nu zelf. Er is geen reden dat je het niet zou starten. :sunglasses:

2 likes
2 likes

Elke moderne rolex 5 en 6 digit (eerste generatie)

Die zijn gewoon te duur voor de Schoonheid die ze niet zijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Er is 1 plek waar Rolex horloges echt alle vraagprijs records breken (snap niet dat hier iemand intrapt maar ze verkopen gewoon)

1 like

Wel een toepasselijke naam dan, farfetch :wink:

Das war einmal

1 like

De rosé YM. Als je kijkt naar de goudwaarde, hoeft dat kreng toch niet 2x de list van een stalen exemplaar te zijn? Dat gezegd hebbende, wat een tof ding! Ik wil er een!

5 likes

Deze os. Toch anders een echte topic is der vast al wel maar waarschijnlijk lang geleden

Eens, ik vind die dingen echt overschat. Op een horlogesalon zo’n Pepsi wel eens omgehad maar die kleuren doen het voor mij niet. Mij te flets zeker als je de eerdere 5 digits ernaast ziet.

1 like

https://www.invictastores.eu/nl/

Maar goed, ze doorstrepen dan gelukkig zelf hun Listprijzen, dus ze beseffen het zelf ook wel hoop ik?
‘’Neenee met 1360eu gaan we te ver, dit is er over’’

595eu lijkt me nog steeds overpriced.

Wat vreemd is, is dat ze stevige korting geven voor iets wat bijna uitverkocht is?

Kortom: invicta duidelijk overpriced.

Fuck me dead zeg

1 like

Groot gelijk!

6 likes

Niet over nadenken en kopen

2 likes

Die 1360€ is niet overpriced, is gewoon een marketingtactiek voor consumenten die makkelijk te misleiden zijn. “Oh kijk, we krijgen 60% korting op dit horloge!!” Terwijl dit horloge altijd 600 euro zou hebben gekost. Nog steeds veel te veel voor dit stuk wanstaltig schroot, maar dan nog.

2 likes

Daytona staal

2 likes

De gouden daytona. Als je kijkt naar de goudwaarde, hoeft dat kreng toch niet 3x de list van een stalen exemplaar te zijn? Dat gezegd hebbende, wat een tof ding! Ik wil er een!

:wink:

3 likes

Moest ook aan jou denken toen ik staal intypte😂