Overpriced horloges

Mensen klagen graag over de prijsstijgingen/premiums van Rolex tov list, maar ik vond deze ook best grof. Procentsgewijs méér dan Rolex.

Wat is het meest overpriced horloge dat je ooit ergens gespot hebt?

3 likes

De moderne GMTs van Rolex, grijs gekocht.

Ze zijn tof, maar niet zo tof als de premium die je overal moet betalen.

13 likes

Laat me eens nadenken… :thinking: Nee, zinloos.

1 like

Horloges weet ik zo net niet maar in de autowereld is dat zeker de 5-serie van BMW. Zelfs een Renault Clio zit aanzienlijk beter en dan hou je nog ruimschoots geld over voor een inductie-kookplaat en zonnepanelen.

19 likes

Dan zou je wellicht… :wink:

Daar zeg je iets, heb mij al enkele keren verbaasd over het prijsverschil bij nieuwe wagens tussen Nederland en België.

Edit: door aanpassen van het bericht van lencloth lijkt deze reactie onzinnig (sowieso of topic)

Door BPM is de auto de melkkoe voor de overheid, we krijgen veel Duitsers en Fransen die door de lage NCP erg veel voordeel hebben door in NL een auto te kopen.

3 likes

Wat een onzinnige reactie, en ontzettend off topic

11 likes

Submariner Date 126610LN

5 likes

Nieuwe NA’s?

1 like

Of het mijn nieuwe nieuwe aanwinsten zijn?
Nee

3 likes

grijs aangeboden horloges zijn nagenoeg nooit overpriced, want dan zouden ze niet worden verkocht, en zou de handelaar snel failliet gaan. Ze worden doorgaans netjes aangeboden voor de marktwaarde. Dat jij ze de marktwaarde niet waard vind (en ik ben het helemaal met je eens) is een ander verhaal.

Overpriced is alleen mogelijk bij lijstprijzen, en zodra er flinke korting wordt aangeboden weet je dat ze overpriced waren.

4 likes

Excuses :pleading_face: Ik vond de reactie zodanig off-topic, dat ik dacht daar maar niet aan bij te dragen :grinning:

2 likes

=

In dit geval bij grijze handelaren dus.

Jouw uitleg van “overpriced” is niet de mijne dus

2 likes

Deze vind ik nog steeds hilarisch. Staat op Chrono24 al enkele jaren te koop. Kroon is vervangen door een veel te klein exemplaar wat zo te zien ook niet meer in schroeft . De wijzers lijken door een kleuter uitgeknipt te zijn. Zet er dan een paar after market op van yobokies, dan lijkt het nog iets.

6 likes

Wauw, 59 euro verzendkosten? :moneybag:

1 like

Alles anders dan deze… :wink:

17 likes

Ja @Pontiac dat vond ik ook nogal pittig. Is het nou een verzekerde express-zending, soit- maar in dit geval…

:face_with_head_bandage:
https://www.instagram.com/hands_on34/

1 like

Dit is er ook wel eentje hoor…

3 likes