Christopher Ward only

Na de tegenvallende C63 Dragonfly GMT vond ik een pre-owned C63 automatic op chrono24 die er al een tijdje te koop stond.
Stoute schoenen aangetrokken en een laag bod gedaan dat aanvaard werd.

Deze komt eraan op de hybrid rubber strap

Moest iemand een gepaste stalen band te koop hebben hoor ik het graag :grinning:

16 likes

7 likes

4 likes

39mm of 36mm?

Plaatje voor de sfeer, heeft weer meer polstijd, en krijgt gezelschap van een incoming c65 aquitaine gmt :grinning:

2 likes

Heb je ook een filmpje en foto nu met zonlicht? Niet te zien namelijk…

39mm versie

Sorry, is al retour :pensive:

Viel hij tegen?

Hello!

Heb me ook aan de aanschaf gewaagd van een C63 GMT Dragonfly. Wat mij betreft stelt deze niet teleur :sweat_smile: Bij deze enkele shots:

24 likes

Op jouw foto’s zie je inderdaad dat groen zoals Barre aangeeft. Toch wel een mooie verschijning :heart_eyes:
Kan mee op mijn lijstje naast de Twelve.

Veel plezier ermee, persoonlijk vind ik de CW super fijn dragen.

Buiten shots please? :stuck_out_tongue_winking_eye: maar tot zover prachtig!

Prachtige foto’s!
Op basis daarvan had ik hem besteld.

Maar mijn ervaring was precies dat het minste beetje lichtinval de dial teveel deed blinken.
Das persoonlijke smaak zeker.
Los daarvan prachtig horloge. Jammer dat het niet “klikte”

Prachtig… hij is inderdaad meer Teal dan Azure… De Consort geeft hem wel een heel ander uiterlijk… krijg je die precies goed (ivm gebrek aan microverstel).?

Ik heb geluk met m’n pols denk ik, want na het aanpassen van de lengte past hij perfect! Had er ook meteen een andere strap bij besteld, de vintage oak leather. Deze is ook top :ok_hand:

Ik zal binnenkort nog wat meer foto’s maken :grinning:

1 like

Ik neem aan introductie van de 36 mm twelve:

10 likes

Lijkt me wel.

Ben benieuwd of mogelijk de dail texture ook anders gaat worden als ik het plaatje zo zie.

1 like

Net niet te zien; ze laten nog wat te raden over. Bij de grote loopt het patroon ook niet door tot aan de rand. :sunglasses:

Voor wie erin geïnteresseerd is een kleine update vbt mijn ervaring met de consort bracelet;
Met het warme weer zit de band toch wat strak maar toevoegen van een extra schakel maakt het weer te ruim… Mis dus toch wel een fijnafstelling! Is uiteraard een logisch gevolg van deze configuratie en naar mijn idee is dan een andere band toch noodzakelijk voor erbij. Als de maat goed is blijft de bracelet erg comfortabel, geen uitvallende of losse pinnen tot heden.

2 likes

In deze Instagram post tellen ze af naar 36… (mm waarschijnlijk)

2 likes