Christopher Ward only

Snap ik… maar die dubbele bezel vind ik prachtig.

2 likes

Het ochtend ritueel voor vrije zaterdag… ienemienemutte…

22 likes

Is hier eigenlijk al iemand met een Bel Canto?

Over maandje komt mijn bel canto, de phoenix editie.

5 likes

Lekker gevuld doosje kerel! :heart_eyes:

1 like

5 likes

6 likes

Iemand deze al ge pre-ordered? Ziet er wel cool uit die dial :milky_way:

7 likes

Staan weer horloges in de sale….


6 likes

Ja erg fraai

Met bijna bij elk horloge de vraag: waarom is dit horloge door de vorige koper teruggestuurd…?

“A nearly new watch is in ‘almost mint’ condition, but may have some light marks, which is why we’re able to offer it at such a great discount.”

Net zoals 80% van het blauw hier… Geen klik met het horloge haha

Maar je hebt 5 jaar garantie en ze checken de horloges wel goed. Heb zelf een keer een NN gekocht maar daar zaten toch wel wat krasjes op hier en daar. Dat was me de 30% niet waard.

Maar volgens mij zijn er heel veel horloges waar echt niks op te vinden is die als NN gaan. Met de 5 jaar garantie loop je ook geen risico verder.

Het is net zoals een nieuwe auto. De eerste kras is de ergste; maar minder erg als je deze zelf gezet hebt.

Persoonlijk zou ik wel 30% korting accepteren op een volledig in de garantie exemplaar. Helaas koop ik vaak verse releases en wacht ik niet tot de sale.

Mee eens. Ik kreeg een keer een horloge met een kras erop. Meteen terug. Hetzelfde horloge en zelf een kras erop gemaakt is heel anders.

1 like

thanks!

1 like

Vind die chrono best vet maarreh 17.2mm dik :thinking:

Haha, ja in de CW community noemen ze deze ook wel de Bumblebeast om die reden…

Bij 13/14 was het een instabuy geweest voor dat geld.

2 likes

De meeste 7750 Valjou gebaseerde chronos zijn thick boiiis. Met die foto van RKN zie je wel dat het niet aan de dikte v/h glas ligt. Die seconde wijzer schraapt bijna het saffier vlak.

Ik heb hem afbesteld. Duurde me veel te lang. Inmiddels begint er lichte spijt te ontwikkelen.

1 like

Ik zit er al vanaf het begin over te denken. Heb nu weer iets anders dat de honger gestild heeft. t Is een ziekte