Christopher Ward Pool Diver 🤿 Nieuwe Collab

Zijn er mensen die destijds in 2024 een Chistopher ward Desk Diver hebben gekocht??
Hele vette collab was dat, met watchdesigner Seconde/Seconde.

In lijn met deze ultimate ‘Desk Diver’ is nu de ‘Pool Diver’ te pre-orderen. Ik zit nog te twijfelen, maar merk dat ik in m’n hoofd rekensommen aan het maken ben die deze aankoop zouden kunnen rechtvaardigen…

11 likes

Leuk ding, maar voor mij toch aan de prijs voor een dergelijke nieuwigheid.

1 like

Behoorlijk aan de prijs. Vind het een grappig design maar meer ook niet.

1 like

Leuk en erg origineel design. Vind de prijs ook prima. Summum van een zomerknaller dit!

1 like

Koop dan toch liever een Spinnaker.
:pray:

2 likes

“Max units per day” :joy:

Wel heel leuk verzonnen.

1 like

Grappig en leuk bedacht, maar te duur voor een vakantie horloge wat mij betreft

3 likes

Dat zou de rekensom in m’n hoofd zeker ten goede komen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Te belachelijk voor woorden wat mij betreft.

2 likes

Inderdaad stevig aan de prijs. Echter, als je op C24 af moet gaan, zijn de Desk Divers van 2024 wel waardevast.

1 like

Het is een geinig ding maar in mijn ogen ook net iets te veel geld voor een horloge dat ik zelf alleen voor de gein een paar keer op vakantie zou dragen.

1 like

Ik vind hem geweldig!! Ik kan een horloge wat zichzelf niet zo serieus neemt zeer waarderen maar de prijs is wel aan de hoge kant

2 likes

Thnx allemaal, HF heeft gesproken!!!

@ChristopherWard
“Zoals in voorgaande berichten te lezen; Horlogeforum.nl vind deze collab geweldig, maar net effe een paar honderd euronen te gortig. Dus plaats hieronder in een reactie even een flinke kortingscode aub? Dank u :pray:t2:

1 like