Christopher Ward: twee sexy Britse 'retro divers'

Ja, dat werd in de podcast ook genoemd en mede daarom ben ik ze even gaan checken. :slightly_smiling_face:

1 like

Op een goeie dag komen ze beiden in de halfprice sale,ik ben geduldig :innocent:

Half price sale doen ze al een hele poos niet niet meer, dus dat wordt lang wachten :wink:

Paar maandjes terug nog :grin:

1 like

Chris Ward doet het gewoon erg goed

Was maar op een paar modellen, en op “nearly new” horloges, dus is niet gezegd dat deze erin komen :sunglasses:

Nagelnieuw

Uiteindelijk als ze uit de collectie gaan komen ze in de halfprice sale.
Zijn tijdloze horloges dus ik zie ‘m wel een keer verschijnen :sunglasses:

Ja die mail heb ik ook gehad. Heb nog zitten zoeken naar een C60 Pro in de half price sale. Noppes :grimacing:
Maar dit zijn wel een beetje de buitenbeentjes, dus inderdaad kans dat ze er wel in belanden.

Ook GMT horloges hoor,je moet er alleen direct bij zijn als je de mail krijgt voor de preview,niet denken ik kijk vanavond wel ff wat ik de eerste keer deed :grimacing:

Zonder twijfel de super compressor.

:point_up_2:

Dit dus. Qua street cred kan dat tellen.

1 like

Je moet inderdaad gelijk kijken, maar dat heb ik ook gedaan. De normale C60 Pro zat er niet tussen, alleen “nearly new”.

Ik weet zo niet welke dat is,zal gedeeltelijk ook wel om om beursmodellen en geretourneerde horloges gaan,en het opruimen van uitlopende modellen.

1 like

Van deze 2 vind ik de super compressor het meest geslaagd.

Kijk zelf regelmatig met een schuin oog naar de C60 sapphire, blijf ik toch een interessant horloge vinden. Wie weet komt ie er ooit nog.

4 likes

Ik zou voor de C65 gaan, zeer mooi!

Heb vandaag mijn eerste CW binnengekregen van een forumlid. Heb de C65 trident classic al eens mogen bepotelen van een vriend (die verder weinig met horloges heeft maar wel een CW heeft dus :upside_down_face:) en was toen al onder de indruk van de kwaliteit.

Heb ook een tijdje naar die sapphire gekeken maar toch andere keuzes gemaakt totdat deze C60 trident pro voorbij kwam:

Serieus onder de indruk van de kwaliteit van de afwerking en de band. Die on the fly fijnafstelling/ratchet is vrij geniaal voor dit prijssegment…

Ben nu wel nog meer benieuwd geworden naar de Sandhurst en Dartmouth…

Nog aan getwijfeld om een CW aan te schaffen, uiteindelijk niet gedaan, daarna niet echt meer gekeken.

Dat gezegd hebbende: ik vind de chronograph het mooiste van de twee.

Deze is in het echt nog veel mooier! :slight_smile:
Mooie kwaliteit en echt bijzondere dial.

1 like

Ff op christopherwardforum.com kijken!

1 like

Ja die Tridents zijn zo langzamerhand wel echte klassiekers aan het worden.
Zeker ook veel value for money.