Christopher Ward

Ik ben verzeild geraakt op de site van Christopher Ward en wat reviews van dit merk… naar mijn mening een zeer degelijk merk…

Maar wat is jullie ervaring met dit merk?? Voornamelijk met de dresswatch C5…

Alles is welkom:)

Goodnight!

Mooi degelijk horloge voor een goede prijs, ik vond de kroon alleen erg klein/iel

Zoekfunctie effe gebruiken is pas een topic over geweest, daar staan echt alles wat je wil weten!

Ze hebben erg leuke horloges. Zie ook dit topic
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,269077,270337
van mij. Ik ben erg tevreden met mijn C5. De kroon klein en/of iel kan ik me niet echt in vinden, maar ik heb dan ook niet zulke hele grote handen :slight_smile:

Het enige minpunt was voor mij de bijgeleverde band. De stalen/gouden band is prima (niet om gehad, maar voelt solide en ziet er goed uit). De leren band vond ik een beetje tegen vallen. Hij paste ook niet lekker in de vouwsluiting, waardoor je bij het verstellen van de sluiting de band beschadigd met het ‘pinnetje’ wat in de gaatjes van de band moet (hoe heet dat?). Daarnaast worden de randen van de gaatjes na een paar keer dat pinnetje er in en er uit doen al rafelig. De vlindersluiting is dan weer wel mooi.

Als je hem op leer wil zou ik dus zeggen: vooral doen, maar houd er rekening mee dat je er waarschijnlijk vrij snel al een nieuwe band op wil zetten. Ik heb zelf een mooi Hirsch bandje van 20,- en dat bevalt erg goed :slight_smile: