Ik zou graag wat meer informatie verschaffen over het merk Christoph Ward.
Zag ze voorheen zo nu en dan wel eens langskomen hier maar de laatste tijd niet meer.
Wat is het voor een merk, de kwaliteit, afwerking, uurwerk etc?
Kortom gezegd is het wat?
Christopher Ward is een relatief nieuw merk. Mijn eerste ‘echte’ horloge die ik nieuw gekocht heb, was een Christopher Ward C9.
De afgelopen jaren zijn ze bezig geweest met hun strategie. Dit heeft geresulteerd in meerdere wijzigingen in het logo in enkele jaren. Kwalitatief zijn het goede horloges en mijn inziens is de service perfect (lange bedenktijd - zoek maar op hun website).
Sommige leden hier vinden het prijsbeleid van CW niet geweldig. Met enige regelmaat zijn er kortingen op modellen die eruit gaan, of modellen die geshowd zijn en dus niet als nieuw verkocht kunnen worden. Volgens mij gebeurt dit nu minder vaak en hebben ze hun marketingstrategie meer op de rit.
Het is wat, bestel nooit op de Euro site, altijd op de UK site, goede horloges, 5 jaar garantie en 60 dagen gratis retouren, verzending gratis. De volle mep betalen is zonde: 4 tot 5 keer per jaar minimaal 100 Gbp korting. De invloed van Brexit: de koers is gunstig om in Britse Ponden te bestellen.
Tot middernacht 100 gbp korting met promocode 100CW18
Van mij veel lof over CW. Ik bezit/bezat zelf twee C60 Trident Pro’s (de 38mm-automaat) en de kwaliteit, afwerking en esthetiek zijn fantastisch voor het geld.
Ik heb er laatst ook naar zitten kijken. Vind de nieuwe horloges ook prachtig. Alleen ben ik geen fan van het nieuwe logo. Het maakt dat ze er meer als fashion brand uitzien. En dat vind ik wel jammer.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik heb zelf twee verschillende CW’s gehad en herhaal nog eens wat ik al eerder schreef: “de beste prijs/kwaliteit verhouding die ik ooit heb gehad”.