Twee horloges waar ik de laatste tijd steeds opnieuw naar kijk. De gele al wat langer en meer recent de “blauwe” want die is net uitgebracht.
Mooie maat ook. De twijfel is altijd of het horloge dat ik ga (eventueel) kopen straks niet met 50% korting in een sale komt…
Sowieso is er ieder kwartaal een code beschikbaar voor of een korting van 100 GBP of 120 Euro. Aankopen via de UK site in GBP zijn zomaar ongeveer 8% goedkoper dan die via de EUR Site, als je maar niet via PayPal betaalt (ongunstige koers).
Inderdaad, in het keuzemenu is er ook al een tijd geen “Clearance” afdeling meer. De “continue uitverkoop” lijkt echt voorbij.
Echter, als je gebruikt maakt van de 15% of € 120,00 korting en betaalt in GBP heb je alsnog een prima horloge met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, Ik heb er twee gehad dus kan het aardig beoordelen denk ik zo.
Als je dat doet kun je weer niks in je mandje slepen . Ergens onderin kun je de valuta aanpassen, misschien dat dit wordt bedoelt?
Een horloge wat voor €2100 staat wordt dan 1750gbp. Afhankelijk van je voorwaarden bij de cc kan je hier wel een voordeeltje uit krijgen. Paypal is inderdaad wat gortig in haar koersopslag.
Ik heb afgelopen zomer nog een CW gekocht met 50% korting,zaten ook gmt modellen bij die nu nog te koop zijn maar die waren helaas snel weg.
Net als @wbcoupe was ik er redelijk snel na de mail bij.
Ik heb ook in £ betaald,gewoon onderaan de site wijzigen,en betaald met cc waardoor ik geen extra kosten kreeg.
Zijn echt tophorloges die zeer verfijnd zijn afgewerkt en uiterst exact de tijd houden.