Christopher Ward

Twee horloges waar ik de laatste tijd steeds opnieuw naar kijk. De gele al wat langer en meer recent de “blauwe” want die is net uitgebracht.
Mooie maat ook. De twijfel is altijd of het horloge dat ik ga (eventueel) kopen straks niet met 50% korting in een sale komt…

https://www.christopherward.com/dive/c60-sapphire/C60-40ADA3-S00B0-B0.html#tpw-pdp-seo

https://www.christopherward.com/retro-dive/c65-trident-316l-limited-edition---yellow/C65-41H3H1-S00Y0-B0.html

Je weet dat ze tot vorige weer een kortingsactie hadden van -15% op alle modellen? :cowboy_hat_face:

Edit on-topic: Die gele vind ik heel gaaf!

50% heb ik al lang niet meer gezien bij CW. Hooguit op een paar uitlopende ex-beursmodellen waar iedereen met zijn vieze vingers aan gezeten heeft :stuck_out_tongue:

Ik meen me ook te herinneren dat ze 2-3 jaar geleden hebben aangegeven geen 50% sales meer te doen.

1 like

Die kortingsacties passeren met de regelmaat van de klok. Dus als je 'm wil best effe de kat uit de boom kijken. 15% moet zeker lukken.

En tot eergisteren op alles met een blauwe wijzerplaat :grin:

Sowieso is er ieder kwartaal een code beschikbaar voor of een korting van 100 GBP of 120 Euro. Aankopen via de UK site in GBP zijn zomaar ongeveer 8% goedkoper dan die via de EUR Site, als je maar niet via PayPal betaalt (ongunstige koers).

2 likes

Inderdaad, in het keuzemenu is er ook al een tijd geen “Clearance” afdeling meer. De “continue uitverkoop” lijkt echt voorbij.

Echter, als je gebruikt maakt van de 15% of € 120,00 korting en betaalt in GBP heb je alsnog een prima horloge met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, Ik heb er twee gehad dus kan het aardig beoordelen denk ik zo.

Het is nog even wachten, maar Black Friday komt eraan. Dan heb je kans dat ze misschien (hoge) korting gaan geven.

Ik heb nog wel een vouchercode voor 100 pond korting op horloges vanaf 500 pond. Hij is alleen nog maar tot komende zaterdag geldig.

App maar even als je hem wilt. :+1:

3 likes

Ik van de zomer.

2 likes

Was wel echt op een oude collectie van CW. Weinig courant.

Ik kom altijd rechtstreeks in de euro-prijzen, site. Ook als ik co.uk gebruik. Misschien via VPN?

En je moest ongelofelijk snel zijn; ik zag de mail van CW pas een klein half uur nadat hij was binnengekomen; en toen was vrijwel alles al weg. :grimacing:

Als je dat doet kun je weer niks in je mandje slepen :sweat_smile:. Ergens onderin kun je de valuta aanpassen, misschien dat dit wordt bedoelt?
Een horloge wat voor €2100 staat wordt dan 1750gbp. Afhankelijk van je voorwaarden bij de cc kan je hier wel een voordeeltje uit krijgen. Paypal is inderdaad wat gortig in haar koersopslag.

2 likes

Ik ga vanavond eens kijken.

Onderaan de site kun je je land aangeven. Prijzen zijn dan in de juiste valuta.

1 like

3 likes

Ik heb afgelopen zomer nog een CW gekocht met 50% korting,zaten ook gmt modellen bij die nu nog te koop zijn maar die waren helaas snel weg.
Net als @wbcoupe was ik er redelijk snel na de mail bij.
Ik heb ook in £ betaald,gewoon onderaan de site wijzigen,en betaald met cc waardoor ik geen extra kosten kreeg.
Zijn echt tophorloges die zeer verfijnd zijn afgewerkt en uiterst exact de tijd houden.

3 likes

Wow die gele is een lekkertje,als die in de 50% sale gaat is ie voor mij :heart_eyes:

4 likes

Onderop de pagina kun je wisselen

1 like