Christopher Ward

Ho ho niet te snel, net weer een mail gehad! Dit keer korting in het kader van Halloween. :rofl:

2 likes

Ik nog niet grrrrrrr,
Lijkt wel of niet iedereende de zelfde email ( korting) steeds krijgt,

Veel van die codes zijn toch algemeen en niet klantspecifiek? Dus je kan die delen onderling…

1 like

Tuurlijk, bij deze!

3 likes

Als zo vaak kortingen worden gegeven, dan kun je zo’n merk toch eigenlijk niet meer serieus nemen?! Of zie ik dat verkeerd?

1 like

Als je vindt dat ze mooie horloges maken; who cares?
Bij andere merken moet je bij de juwelier bedelen om korting; ander verkoopmodel :wink:

3 likes

Zie net dat ze een nieuwe uitvoering van de C65 hebben uitgebracht; de chrono:
De C65 is niet mijn favoriete model van CW, maar deze chrono kan me wel bekoren. :sunglasses:

https://www.christopherward.com/retro-dive/c65-chronograph/C65-41ACH1-S0BB0-B0.html

5 likes

De C65 is wel de CW met de meest fraaie kastvorm

Erg geslaagd,alvast sparen voor de supersale :grin:

2 likes

Ja, deze is wel heel mooi.

1 like

Wanneer is hij dan?

Nieuwsbrief in de gaten houden en dan binnen een minuut de site bezoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En anders wachten op black friday.

1 like

Wanneer is dat?

Dacht 27 november

2 likes

Ik hou het in de gaten,thanks :+1:t2:

1 like

Niet verkeerd, maar ik ga toch voor de C60 :sunglasses:

2 likes

Ook niet verkeerd maar ik vind de diepe inhammen iets te veel van het goede
De lijnen van de C65 zijn wat vloeiender

Vind dit wel wat .

1 like

Die inhammen vind ik juist geweldig, voor mij is dat het stijlkenmerk van CW. :smiling_face_with_three_hearts:
Zat ook op de eerste versie van de c65, maar spijtig genoeg hebben ze dat weggehaald bij de nieuwe :roll_eyes:
Maar smaken verschillen nou eenmaal, de nieuwe c65 heeft volgens mij een enorme schare aanhangers, dus blijkbaar hebben ze die update niet verkeerd gedaan :grin:

1 like