Chrono Watch NL

Dag allemaal,

Ik overweeg weer eens een horloge te kopen. Nu zie ik een mooie staan bij Chrono Watch (Oxford en Amsterdam). Heeft iemand hier ervaring met deze club? Ze adverteren op Chrono24 met de naam Chrono Watch NL, maar de locatie van de horloges is in de UK.

Dan stuur je even een appie!

En hier ook het Nederlandse adress.

Ik moest een aanbetaling doen zodat het horloge uit Uk naar Nl kwam en ik het daar kon bekijken. Als ik het dan toch niet zou willen zou ik de aanbetaling weer terugkrijgen. Ik vond dat teveel gedoe.

Verder geen ervaringen mee.

1 like

Daar vraagt hij toch niet om? Hij wil ervaringen van forumleden horen.

Haha wtf

Staat de horloge die jij wil kopen ook op chrono24 ??? Zo ja, moet je het voorschot ook betalen aan chrono24???
Het beste is meegaan op het voorschot idee, en dan vragen naar het rekeningnummer en naam en adres waar je het voorschot op moet betalen, dan kun je controleren of het nummer goed of slecht is. Ook zijn telefoonnummer kun je op die manier controleren. Normaal, omdat hun toch wel winst maken op hun horloges vind ik het vreemd dat voorschot verhaal, Mijn mening, en doe er mee wat je wilt, dit zou een goed uitgedacht oplichters manier zijn, Maar nogmaals het is jouw beslissing, en waarschijnlijk zijn er veel forum vrienden het met mij eens. Veel succes met welke beslissing je ook neemt.