Zou best eens kunnen dat ze daarom dit soort spulletjes goedkoop aanbieden.
Ik vind het ook lastig. Ik stelde wat simpele vragen aan een notabene nederlands bedrijf op chrono24 (Wat is het produktiejaar en is de 42mm in de omschrijving een typefout, het aangeboden model is 40mm), krijg ik als antwoord: Hello i have no idea the Watch is new And unworn⊠Dan haak ik maar weer afâŠ
Misschien iets voor in de ervaring met?
Ik heb laatst een horloge gekocht op Chrono24 van een âbritseâ verkoper. Gezien de prijs wel met Trusted Checkout gedaan.
Toen hij werd afgeleverd bleek dat hij van een juwelier uit Vilnius kwam in plaats van uit de UK.
Overigens bleek het een prima nette Authorised Dealer en had ik verder niets aan te merken op de gang van zaken of het horloge zelf, maar ik moet bekennen dat wanneer ik dat van tevoren had geweten ik niet zo gauw gekozen zou hebben voor een verkoper uit Litouwen.
Gebeurt vaker, ook op eBay. Ik ken zelf een uitermate betrouwbare vintage horlogeverkoper in Hongarije, die nu ook âin Engelandâ resideert. Die kreeg zoveel nutteloos gezeik, puur omdat 'ie uit Hongarije komt, en bij voorbaat onbetrouwbaar werd geacht, of maar tegen belachelijk lage prijs moest verkopen omdat Hongaren nu eenmaal geld nodig zouden hebben.
Tsja, internet is een mooi medium om het slechtste in sommige mensen boven te halen.