Chrono24 ervaringen?

Meerdere horloges gekocht bij chrono24. Bij geen enkele problemen gehad. Kopp de wel van een dealer en uit de Europese unie. Mooie Tag trouwens.

1 like

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Chrono24. Meerdere horloges via chrono24 gekocht. De trusted checkout is echt wel een goede service en een must als je het mij vraagt. Je moet alleen bij je zelf nagaan of je het risico wil nemen als je buiten de EU wat haalt. Kan een hele goede dealer zijn, maar bijvoorbeeld uit Japan (vaker goedkoper) is het een lange weg en moet het langs de douane.
Ik heb mijn laatste aankoop uit Italië laten komen en dat ging ook prima.

Als particulier verkoop ik ook nog wel eens via Chrono24. Zelfde goede ervaring mee overigens.

Wat ik nu voor mijn volgende aankoop doe is een dealer selecteren binnen Nederland en dan direct benaderen. Simpele rede: ik wil deze eerst in mijn handen zien en een gevoel bij de verkoper krijgen.

138 draadjes over C24….

1 like

Prima gewoon doe

Prima site om horloges te kopen en verkopen. Ik heb daar inmiddels 5 aankopen zonder problemen gedaan. Allemaal van particulieren. Van te voren veel vragen stellen en veel foto’s vragen. Als er uitgebreid en leuk op gereageerd wordt zit je nagenoeg altijd goed. Het zijn meestal horloge enthousiastelingen die daar hun horloges te koop zetten. Het is me al vaak gebeurt dat het gesprek na een tijdje niet eens meer ging over het horloge dat te koop stond maar dat er foto’s en ervaringen van allerlei andere mooie collectiestukken over en weer werden gezonden. Erg leuk. Het motto: don’t buy the watch until you buy the seller is hier van toepassing. Heb 1 ervaring waarbij ik ben afgehaakt vanwege heel erg kortaf reageren en niet bereid zijn om meer foto’s te sturen. Ik zoek altijd alleen maar in Europa ivm BTW.

Paar keer op C24 horloges (2x nieuw: Tudor Pelagos 2 liner en Breitling SOH 42mm) gekocht bij Trusted Sellers in Italïe, prima afgewikkeld, niks op aan te merken.

1 like