Chrono24 gehacked

Net deze mail gekregen (zie onder).

Op zich net verbazingwekkend dat een website gehacked wordt maar misschien wel handig voor iedereen die zijn wachtwoorden recycled om even een nieuw wachtwoord aan te maken en te kijken waar hij/zij die speciale combo verder nog gebruikt heet.

Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uit komt want ze zeggen dat er geen gevoelige info gestolen is, maar ik durf dat toch wel te betwijfelen :crazy_face:

8 likes

Die site was al stuk de afgelopen tijd. Die koersen prijzen gingen steeds lager :grimacing:

5 likes

Kennelijk is niet elk mailadres ‘gelekt’.
Ik heb geen mail ontvangen.

Overigens snap ik dat ze het downplayen maar je mailadres is voor phishers al heel erg waardevol. Niet voor niets zetten ze dit erbij:

Dat hoor je zelden. :wink:

PS Gevoelsmatig zeg ik “Off topic” want ik zie geen horloges.

C24 staat er vol mee :joy:

4 likes

Misschien is dit zelf zo’n ‘suspicious email’ :thinking:

4 likes

Coole site dat Chrono 24. Nog nooit geweest.
Je kan er ook je collectie horloges die je hebt invoeren en dan de waarde bekijken.
Best aardig.

7 likes

Handig he, dit is denk ik een patek of omega collectie.

Kwam van het weekend ook een rolex collectie tegen

6 likes

Ik kreeg die mail ook en ik heb verder geen gevoelige gegevens in mijn account daar, het zou dan toch te laat zijn en moet je e.e.a. gaan blokken.

Ik kan niet wachten tot de dag dat alles lekker digitaal is en veilig
 Geen cash meer en mensen die je beroven, hooguit wat cybercrimineeltjes die je hele identiteit kunnen stelen en toegang hebben tot je hele hebben en houden.

Ik vind het wel zorgelijk omdat er hele generaties zijn die niet beter weten en elke voorwaarden gewoon accepteren van een website of app en elke toestemming goedkeuren. Ik doe alles cash behalve online aankopen en dat het liefste zo min mogelijk.

Nu was het dan de enkel de marketing als we het moeten geloven maar kan me voorstellen dat er veel interesse is in de persoonlijke data van C24.

5 likes

Ok boomer

3 likes

Wel de uitkomst met minimaal 2/3 vermenigvuldigen voor een iets reëlere waarde.

Ik heb hem ook gehad.

U vraagt, wij draaien! :+1:

3 likes