Op zich net verbazingwekkend dat een website gehacked wordt maar misschien wel handig voor iedereen die zijn wachtwoorden recycled om even een nieuw wachtwoord aan te maken en te kijken waar hij/zij die speciale combo verder nog gebruikt heet.
Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uit komt want ze zeggen dat er geen gevoelige info gestolen is, maar ik durf dat toch wel te betwijfelen
Ik kreeg die mail ook en ik heb verder geen gevoelige gegevens in mijn account daar, het zou dan toch te laat zijn en moet je e.e.a. gaan blokken.
Ik kan niet wachten tot de dag dat alles lekker digitaal is en veilig⊠Geen cash meer en mensen die je beroven, hooguit wat cybercrimineeltjes die je hele identiteit kunnen stelen en toegang hebben tot je hele hebben en houden.
Ik vind het wel zorgelijk omdat er hele generaties zijn die niet beter weten en elke voorwaarden gewoon accepteren van een website of app en elke toestemming goedkeuren. Ik doe alles cash behalve online aankopen en dat het liefste zo min mogelijk.
Nu was het dan de enkel de marketing als we het moeten geloven maar kan me voorstellen dat er veel interesse is in de persoonlijke data van C24.