Chrono24 kent mijn Subdelta Periscope niet?!

Ik zit met een probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb besloten om mijn Subdelta Periscope te verkopen dus ik heb een account aangemaakt op Chrono24 en eenmaal aangekomen op het verkoop gedeelte zie ik tot mijn verbazing dat het merk Subdelta er NIET bij staat?!
Ik kan zelf geen merk toevoegen dus ik kom niet verder omdat het merk een verplicht veld is…
is er iemand die al eens iets via Chono24 heeft verkocht en tegen hetzelfde probleem aanliep? En hoe heb je dat opgelost?

Bedankt voor jullie hulp!

2 likes

Een tijd geleden was er volgens mij wel een optie om zelf het merk in te vullen. Of te kiezen voor overige merken.

Ik heb geen problemen gehad in ieder geval.

Het is al wel een tijdje geleden. Dat wel.

Waarom niet gewoon hier in het blauw, op marktplaats of op 1 van de vele horloge te koop facebook groepen?

2 likes

Trustlevel-1

Dat mag dus nog niet.

Jij hebt helemaal @geen Subdelta Periscope, het is een Quattro.

Dat is nogal een verschil. Alhoewel, ze missen allebei een paar wijzers :thinking:

2 likes

Voor wat betreft originele prijsstelling ongeveer factor 4.

1 like

Misschien had ik mijn Quattro dan ook als een Periscope moeten verkopen :grin:

1 like

Mijn opmerking ging niet over jouw topic: dat leek me een oprechte vraag over chrono. Het ging eerder over de halve suggestie om hier een verkapt verkoop topic van te maken, wat jij zeker niet gedaan hebt.

2 likes

Hoi Eduardo, je kan voor de optie kiezen om het merk zelf in te vullen. Chrono24 kent veel merken, helaas is Subdelta daar geen van :sweat_smile:.

3 likes