Chrono24 Magazine #showTAGHeuer

Goedenavond,

De website Chrono24 is bij velen wel bekend.
Zelf scroll ik ook regelmatig de site af, lekker aanbod bekijken. :wink:

Op Instagram kwam de post: #showtagheuer voorbij.
Mijn daily beater is de 980.006L, destijds overgenomen van Cody @GhentWatch
Dat was dus 1+1 = 2, fototje doorgestuurd en al snel een reactie in de vorm van een PM: :+1: cool thanks.
Verder geen repost ofzo op de pagina jammer maar hadden waarschijnlijk genoeg ander leuk beeldmateriaal dacht ik.
Verder niet meer aan gedacht tot ik vandaag de hashtag weer in de stories van chrono24 zag staan met: the 8 best pictures from our community en een linkje naar de site.

En daar stond mijn foto dus tussen! :sunglasses:

Dat was een leuke verassing.
Ze hebben er dus een soortje van wedstrijdje van gemaakt:
In de vorm van deze 8 foto’s worden van 2 t/m 8 Maart gepost op Instagram, meeste stemmen wint. :innocent:

Toen ik de foto instuurde wist ik niet dat het uit zou lopen op een wedstijdje maar onder het mom van: winnen is belangrijker dan meedoen gaan we nu dan ook voor de winst! :stuck_out_tongue:

Heb met dit horloge wat pech gehad 1,5 jaar terug, kroon was beschadigd en opgestuurd naar TAGHeuer.
Die stuurde hem in een mooie etui weer retour met notitie: geen onderdelen. (ofwel: opgegeven)
Daarna op advies van forumlid naar een (bekende) horlogemaker gebracht heeft daar meer dan een jaar gelogeerd tot ik het beu was en hem terug haalde.
Opmerking van de beste man: ik wens je heel veel suc6 maar het zal heel lastig worden.

Uiteindelijk zelf de onderdelen, kroon en stift gevonden in Amerika
Toen ik het op een presenteerblaadje aanreikte kon de plaatselijke horlogemaker het uiteindelijk repareren.
Kortom: Opgegeven door TAGHeuer opgegeven door een gewaardeerd horlogemaker nu weer dagelijks mee op pad en binnenkort staat tie te pronken op de pagina van de grootste horloge markt.

Deze foto heb ik ingestuurd:

Op het moment dat hij gepost wordt, mochten jullie je stem uit willen brengen zou ik dat zeer waarderen :wink:
Wat is de winst? Eeuwige roem en een dikke middelvinger naar diegene die hem niet meer konden/wilden fixen.

Zoals je kan zien hebben ze in de foto op hun site mijn paginanaam deLetterzetters als watermerk erin gezet.
Kan me voorstellen dat jullie ook de nodige foto’s maken van jullie horloges.
Daarom wil ik onder de stemmers (bij voorbaat dank) een foto naar keuze verloten op geborsteld Alupanel formaat: 40X60CM max.
Voor mij een kleine moeite, mocht je iets anders erop geprint willen zien is dat ook geen probleem, maar is wel leuk om in de horlogehoek te blijven dacht ik zo…:rofl:

Hierbij een voorbeeldje van het materiaal:

Met vriendelijke groet,

Jeroen.

9 likes

Het zal aan mij liggen maar waar moet ik dit vinden, zien … enne waar kan ik stemmen?
Staat alles op C24 ofzo? Oh, ik heb/wil geen #Instagram :wink:

1 like

Hier staan de previews van de 8 foto’s.

Worden idd op instagram gedeeld, misschien ook doorgelinkt naar Facebook maar dat staat niet in het artikel.

1 like

Ook geen feestboek. Sorry, kan dan kennelijk niet stemmen.
Maar jouw foto is wel de mooiste hoor … :rofl: :sunglasses:

Succes!

Oe. Een toffe OQ-foto :thinking:

Succes met de wedstrijd in ieder geval :ok_hand:

Mijn stem heb je :+1:

1 like

Quote uit het artikel op chrono24:

Over the past few weeks, watch fans have been sharing their watches with us on social media using the hashtag #ShowYourTAGHeuer. So, which shots are the best? Each day during our upcoming TAG Heuer Brand Week (which will take place from March 2-6), we’ll be posting 2 of the wrist shots from our top 8 list in our Instagram story. We’re counting on you to vote for your favorites so that we can narrow it down to just one winner. Follow us on Instagram, and don’t miss any of our stories if you want to take part in the voting! The winner will be announced at the end of the week, and their wrist shot will be reposted here, as well as on our social media channels.

Ik stem op je :+1:t2:

1 like

Staan in de story van chrono24 op Instagram :sunglasses: danku!

1 like

Je hebt mijn stem! :slight_smile:

1 like

Zojuist stond het 62% / 38% voor jou :grin:

1 like

Gestemd :ok_hand:

Staat nu 60%/40%.

1 like

Mijn stem heb je ook!

Nog steeds 60% / 40% voor jou, succes ermee!

1 like

Ik zie het! :+1:

ze hadden beter polletje van gemaakt op deze manier komen er nog 2 rondes…

1 like

Gaan we gewoon nog een keer stemmen :fist_right: :fist_left:

2 likes

Ook gestemd💪🏽

1 like

De 2e rondeeee :sunglasses:
Mocht u in de gelegenheid zijn… :innocent:

Weer gestemd. Kleine voorsprong met 51% :speak_no_evil:

Helaas… bij 4e plaats gestrand. :wink:

Zoals beloofd heb ik een loting gedaan onder de stemmers:
@lance_explorer mag een foto doorsturen.
Dan zet ik die op een plaatje. :wink:

2 likes

Haha! wauw wat leuk! :smiley:
Ik stuur je later een PB